اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسلونا 3-4 بازیکن دیگر در تابستان می خرد

ریاست باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی بارسلونا به پایان نرسیده و این باشگاه ممکن است بازیکنان دیگری را به اردوی خود اضافه کند.

بارسلونا 3-4 بازیکن دیگر در تابستان می خرد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته به طور رسمی باشگاه بارسلونا از خرید ممفیس دپای پرده برداشت و این ستاره هلندی پس از مدت ها مذاکره به جمع بازیکنان کومان اضافه شود.

ستاره هلندی که در یورو 2020 نیز عملکردی درخشان با تیم ملی هلند به ثبت رسانده، چهارمین خرید تابستانی بارسلونا لقب گرفت. پیش از این بارسا در تابستان کنونی، ستاره هایی مثل اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی و امرسون از رئال بتیس را خریداری کرده بود.

لاپورتا در این خصوص اظهار داشت که کار بارسلونا در پنجره تابستانی هنوز تمام نشده و این تیم 3 یا 4 بازیکن دیگر را خریداری خواهد کرد. البته این مصاحبه پیش از رسمی شدن ممفیس دپای منتشر شده بود و به نظر می رسد بارسلونا شاید بخواهد 3 بازیکن را به اردوی خود اضافه کند.

ریاست باشگاه بارسلونا اظهار داشت: با پیکه نیز صحبت های خوبی شده است و ما خوشحالیم که در این تیم می ماند زیرا جرارد می تواند به ما کمک فراوانی بخشد. او همیشه نشان داده در لحظات سخت یک بارسایی تمام عیار است.


هنوز آینده مسی مشخص نشده ولی به نظر این ستاره آرژانتینی در بارسا می ماند

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، بارسلونا شاید در پست دفاع راست، دفاع مرکزی و هافبک وسط بازیکن بخرد و در این پست ها خود را تقویت کند. نکته قابل تامل این است که وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا آن چنان خوب نیست و بازیکانی در تیررس این تیم قرار خواهند گرفت که قیمت پایینی داشته باشند.

تمام 4 بازیکنی که بارسلونا خریداری کرده قراردادشان به پایان رسیده بود و همین علت بارسا پولی در قبل خرید آنها به باشگاه مدنظر پرداخت نکرد.

موضوع مهم در باشگاه بارسلونا آینده برخی بازیکنان نیز است. بارسا می خواهد برخی ستاره های خود را مثل اومتیتی، پیانیچ و لنگله را به تیم های دیگر واگذار کند. از طرفی بارسا علاقه دارد تا عثمان دمبله را با هزینه ای نزدیک به 60 میلیون یورو به تیمی دیگر واگذار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول