اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است

آیت الله علما گفت: یکی از برنامه های خوبی که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار می شود تجلیل از کادر درمان و موافعین سلامت است و جزء تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است

آیت الله مصطفی علما در مراسم تجلیل از مدافعین سلامت و خانواده شهدای سلامت استان کرمانشاه اظهار کرد: مدافین سلامت نقش بسیتر بزرگی در فرایند انتخابات ایفا کردند و فداکارای کادر درمان به گونه ای است که جان خود را در راه سلامت بیماران فدا کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مدتی که در بیمارستان بستری بودند بعد از ترخیص فرمودند هنگامی که بیمار وارد بیمارستان می شود تمام امیدش به پزشکان و پرستاران است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه های خوبی که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار می شود تجلیل از کادر درمان و موافعین سلامت است و جزء تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

علما خاطر نشان کرد: امروز خانه رسول الله(ص) خانه علم و دانش و بصیرت افزایی است و امام خمینی (ره) به دنیا آگاهی داد و با سن بالا هم سبب سقوط رژیم پهلوی و هم سبب تحول در جهان شد و شعار نه غربی و نه شرقی را مطرح کرد.

وی با اشاره به خاطره ای امام خمینی (ره) گفت: خبرنگاری از امام خمینی (ره) پرسید حال که نه مشروطه ای وجود دارد و نه حکومت پهلوی با چه چیزی حکومت خواهید کرد و امام راحل در جواب فرمودند با اسلام حکومت می کنیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: حمله به رای دهندگان ایرانی در برخی کشورهای خارجی نشان دهنده ترس آنان از اسلام است و امروز ایران مقدرانه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در مقابل آمریکا ایستاده است.

علما ادامه داد: بزرگترین تحول را امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و مدافعین سلامت انجام دادند و به گردن تمام مردم حق دارند و امام خمینی (ره) سبب استقلال مردم در تمامی عرصه ها شد.

وی با اشاره به برگزیده شدن حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور تصریح کرد: آیت الله رئیسی از ابتدای انقلاب در مدیریت کشور حضور داشته و صداقت داشتن ایشان با مردم از همه چیز مهم تر است.

*خدمت رسانی ۳۵۰۰ پزشک و پرستار کرمانشاهی به بیماران کرونایی 

حجت الاسلام علی محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم تجلیل از کادر درمان و خانواده شهدا سلامت اظهار کرد: در استان کرمانشاه ۲۳ بیمارستان پذیرش بیماران را با ۱۴۰۰ تخت به عهده داشتند، ۲۵۰۰ پرستار و ‌بیش از ۱۰۰۰ پزشک و متخصص در جبهه سلامت در حال خدمت هستند.

️وی افزود: ۱۸ نفر از این عزیزان در راه حفظ سلامت دیگران از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند و باعث افتخار دانشگاه و کشور هستند که به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره آنها همواره در ماندگار خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا اجازه ندادیم هیچ بیماری پشت درب های بیمارستان معطل شود و کادر درمان در این مدت زحمات بسیاری کشیدند.

در پایان این مراسم از ۹ خانواده شهید سلامت و ۱۲ نفر از کادر درمان بیمارستان های کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول