اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تبریک وزیر آموزش و پرورش به آیت‌الله رئیسی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی، انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک گفت.

تبریک وزیر آموزش و پرورش به آیت‌الله رئیسی

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر گاهشمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی‌های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده  خود در عرصه سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزود.

این جانب به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد، به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره‌مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول