اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سنگ تمام مشهدی‌ها در جشن «شکرانه حضور»+ فیلم

مردم مشهد امروز به شکرانه حضور غیرتمندانه مردم شریف ایران پای صندوق‌های رأی و پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جشن گرفتند.

سنگ تمام مشهدی‌ها در جشن «شکرانه حضور»+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مردم این شهر امروز به شکرانه حضور غیرتمندانه مردم شریف ایران پای صندوق‌های رأی و جشن پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی گردهم آمدند و جشن گرفتند.

این جشن که توسط ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی که اکنون هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران است، برگزار شد و میزبان پیر و جوان زن و مرد از نقاط مختلف مشهد در عرصه میدان شهدا بود.

 پس از پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و سرود ملی ایران و اجرای زنده با آهنگ‌های حماسی، شعرخوانی مصطفی قدمگاهی مردم حاضر در میدان شهدا را به وجد آورد.

علیرضا زاکانی، کاندیدایی که به نفع جبهه انقلاب و آیت الله رئیسی کنار کشیده و او را اصلح در مقام ریاست جمهوری دانست، سخنران این جشن شکرانه مردم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی نیز سخنران دیگر مراسم بود، مجتبی بذرافشان با عرض خیر مقدم و بیان اینکه این جشن مال شماست، اظهار کرد: آقای زاکانی همچنان که در میدان نبرد از جانشان گذشتند و جانباز شدند، در این صحنه رقابت و مناظرات هم از آبروی خود گذشتند و خود را در مقابل افراد نامناسب قرار دادند.

وی افزود: نزدیک به ۸۵ هزار خانه در پویش هر خانه یک ستاد برای آیت الله رئیسی در این انتخابات ثبت نام کردند.

قدردانی مردم مشهد از علیرضا زاکانی

۱۰۰ هزار نفر مردم مشهد در عرصه میدان شهدا به علیرضا زاکانی لقب سردار بصیرت و شهروند افتخاری مشهد مقدس داده و هم‌پیمان شدند تا امشب در توییتر هشتگ #غیرت_نجومی را ترند کنند.

با دعوت مجری، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پشت تریبون ایستاد.

علیرضا زاکانی خطاب به مردم اظهار کرد: مسؤولانی مردمی هستند که نوکر شما باشند و مقابل آمریکا و دشمنان برای گرفتن حق شما می‌ایستند؛ طعم کلام امام(ره) را چشیده باشند و قدرت را نه برای خود و خانواده‌شان بلکه برای خدمت به مردم می‌خواهند.

وی افزود: این صدای مردم است که بر خلاف عملکرد بد این دولت پای صندوق رأی حاضر شدند تا بگویند در دوره اسلام هم کسانی بودند که ائمه را تنها گذاشتند، هیهات که ما شما رهبر انقلاب را تنها بگذاریم.

زاکانی با بیان اینکه ملت شریف ایران، دوره سختی را پشت سر گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: می‌خواستند ملت را از امام جامعه جدا کنند و به‌جای خدمت، خیانت کنند اما به پیشواز عدالت و به فضل الهی، پیشرفت ایران اسلامی می‌رویم.

پس از سخنرانی علیرضا زاکانی حاج احمد واعظی اشعاری در مدح امام رضا(ع) خواند، با نزدیک شدن به اذان مغرب نورافشانی انجام شد و حسن ختام این جشن دعای فرج امام زمان(عج) بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول