اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| بیل: به بازیکنان ولز به خاطر این صعود افتخار می‌کنم / رمزی: شما ولز را باور نداشتید!

گرت بیل و ارون رمزی پس از کسب جواز صعود به مرحله بعدی یورو 2020 در خصوص تیم ملی ولز صحبت کردند.

یورو 2020| بیل: به بازیکنان ولز به خاطر این صعود افتخار می‌کنم / رمزی: شما ولز را باور نداشتید!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی ولز در ایستگاه پایانی مقابل تیم ملی ایتالیا با شکست یک بر صفر روبه‌رو شد ولی توانست با کسب رتبه دوم به مرحله بعدی صعود کند.

گرت بیل پس از این افتخار برای تیم ملی ولز اظهار داشت: ما از ابتدا می‌دانستیم که این رقابت بسیار سخت و دشوار خواهد بود. می‌دانستیم در این رقابت دفاع‌ها و حملات زیادی در بازی وجود خواهد داشت و می‌دانستیم بدن‌ها خسته خواهد شد اما من افتخار می‌کنم به این بچه‌ها که تمام تلاش خودشان را کردند تا ما نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم ملی ولز ادامه داد: ما مراحل گروهی را با کسب رتبه دوم تمام کردیم و اکنون باید به ریکاوری فکر کنیم. ما سعی داریم که خستگی این روزها را در کنیم و با قدرت در مرحله حذفی حاضر شویم.

ارون رمزی نیز اظهار داشت:‌ این بازی واقعا در دقایق بسیاری لحظات سختی را برای ما رقم زد. ما مقابل تیمی بزرگ قرار گرفته بودیم. تیمی که 30 بازی است شکست نخورده و فوق العاده در این یورو ظاهر شده است.

وی ادامه داد: ما کاراکتر و شخصیت خوبی از ولز نشان دادیم. شما نتوانستید هیچ وقت کاراکتر این تیم را زیر سوال برید زیرا ما هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم.

رمزی گفت: برای ما بسیار اهمیت داشت که در این مسابقه متمرکز و نزدیک به هم بازی کنیم و سعی داشته باشیم که موقعیت ایجاد کنیم. ما تعادل خوبی در زمین ایجاد کردیم و توانستیم ثبات خوبی در بازی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول