اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشور به مسؤولان اخلاق‌مداری چون آیت‌الله رئیسی نیاز دارد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: سید ابراهیم رئیسی نشان داد علی رغم توهین‌ها اخلاق مداری را سرلوحه قرار داد و اتفاقا کشور ما به چنین انسانی در عرصه حکمرانی نیازمند است.

کشور به مسؤولان اخلاق‌مداری چون آیت‌الله رئیسی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان سید جواد ساداتی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جشن پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ضمن تشکر از آحاد مردم به دلیل مشارکت انتخابات و حماسه‌‌ای ماندگار در کشور و آران و بیدگل، اظهار کرد: مردم ما شرایطی سختی را در این سال‌ها تحمل کردند و این اتفاق مردم کشور را ناراحت کرده بود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با همه کارشکنی‌های رسانه‌های خارجی مردم ما شاهکار کردند،گفت: عدد ۷۰ درصد حضور مردم این منطقه نشان می‌دهد شهرستان آران و بیدگل یک شهرستان انقلابی است

وی با بیان اینکه باید به بصیرت و حضور مردم تبریک گفت، افزود: شما مردم دل رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد کردید چون دقیقا کاری انجام دادید که امام جامعه ما از انتظارش را داشت.

نیاز کشور به اخلاق‌مدارانی چون آیت‌الله رئیسی

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه انتخاب ۷۰ درصدی سید ابراهیم رئیسی در این منطقه هوشمندانه بود، افزود: سید ابراهیم رئیسی نشان داد علی رغم توهین‌ها اخلاق مداری را سرلوحه قرار داد و اتفاقا کشور ما به چنین انسانی در عرصه حکمرانی نیازمند است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی نشان داد در عمل از دایره اخلاق خارج‌ نمی‌شود، تصریح کرد: شما مردم کسی را انتخاب کردید که پشت میز نشین نیست، رئیس قوه قضائیه کشور بود اما از پشت میز خود بلند شد و در میان مردم آمد.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسؤولان از پشت میز خود بلند شوند و ‌به میان مردم بروند، خاطرنشان کرد: در صورتی که رئیس قوه مجریه باید در میان مردم باشد و به مردم التیام و آرامش بدهد اما آیت الله رئیسی زمانی که کرونا بود با اینکه می‌توانست پشت میز باشد باز هم در میان مردم رفت تا مشکلات را حل کند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه در مناظرات گفته شد وظیفه قوه‌ قضائیه نیست تا وارد صنعت بشود و باید به زندان‌ها سرکشی کنید، بیان داشت: ۲هزار کارخانه توسط آیت‌الله رئیسی احیا شد که این امر باعث شد هزاران‌کارگر مشغول به کار شوند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل گرانی گوشت قرمز مردم ما دو برابر سرانه دنیا مرغ مصرف می‌کنند، گفت: دلیل کمبود مرغ نبود خوراک مرغ در کشور بود، به دلیل اینکه ذرت و سویا آب زیاد می‌خواهد و کشور ما  اقلیمی مناسب برای این کشت نیست، مجبوریم این نهاده را از خارج از کشور وارد کنیم.

رئیس بانک مرکزی یک بار هم دعوت کمیسیون کشاورزی را نپذیرفت

وی با بیان اینکه، به عنوان مثال سالی ۹ میلیون تن ذرت وارد کشور می‌شود، گفت: ذرت در سال ۹۹ کم وارد کشور می‌شد چون بانک مرکزی دلار به این محصول اختصاص نمی‌داد، بارها رئیس بانک مرکزی را به مجلس دعوت کردیم و شخص خودم به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی سوال کردم چرا ارز به این محصول اختصاص نمی‌دهد، اما تا به امروز یک بار دعوت‌های ما را نپذیرفت و‌حضور پیدا نکرد.

ساداتی‌نژاد گفت: در ماه آبان جلسه غیر علنی در خصوص نهاده دامی با حضور رئیس بانک مرکزی گذاشتیم، حرف ما این بود ارز نداریم عقل که داریم، ۴۳ سال است نهاده دامی و‌ دان ‌مرغ را از خارج از کشور واردمی‌کنیم صدها نفر در این کشور کارشان‌ وارد کردن نهاده دامی است دو شرکت هم خود دولت به نام ستاد پشتیبانی دام دارد، من خطاب به آقای همتی گفتم وقتی ارز نداریم حداقل اجازه بدهید این شرکت‌ها خرید اعتباری انجام دهند تا دامی را وارد کنند اما ایشان این کارساده را در ۱۵ اسفند انجام داد زمانی که بازار مرغ فضای نابسامانی داشت.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مردم‌منطقه کاشان و‌آران‌و‌بیدگل به نوع نگاهی رأی دادند که تفکر جهادی و انقلابی دارد، افزود: این انتخاب شما با نصاب ۷۰ درصد واقعا در این شهرستان مثال زدنی است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول