اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: مردم با حضور خود مسؤولان را بیش از گذشته مدیون خود کردند

رئیس مجلس گفت: ملت بزرگوار ایران شما با حضور خود همه ما مسؤولان را بیش از گذشته مدیون همراهی و حمایت خود کردید و ما به شما تعهد می‌دهیم هیچ روزی را بدون تلاش برای آسایش و آرامش شما به پایان نرسانیم.

قالیباف: مردم با حضور خود مسؤولان را بیش از گذشته مدیون خود کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 31 خرداد ماه)، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد،‌ گفت: این روزها اتفاق مهمی در تاریخ کشور رقم خورد و به لطف الهی و هدایت‌های هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب یکبار دیگر مردم نجیب و دوست‌داشتنی ایران خلاف تصورات اولیه حماسه‌ای بس بزرگ آفریدند و علیرغم نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا و با وجود دلخوری‌های فراوان از شرایط اقتصادی و گرانی‌های لجام گسیخته و ناکارآمدی‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند و با ایجاد پشتوانه‌ای مردمی برای اقتدار نظام باعث سرافرازی ایران عزیز و حفظ امنیت و وحدت ملی و جلوگیری از آسیب دشمنان به این مرز و بوم شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ باید با همه وجود شاکر این عنایت الهی و قدردان وجود چنین رهبری حکیم بود و به فهم و درک سیاسی بالای چنین مردمی افتخار کرد و در برابر این نجابت و مسؤولیت‌پذیری ملی احساس تکلیفی صد چندان داشت.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر خالصانه از ملت فهیم و نجیب ایران اعلام می‌کنیم که ملت بزرگوار ایران شما با حضور خود همه ما مسؤولان را بیش از گذشته مدیون همراهی و حمایت خود کردید و ما به شما تعهد می‌دهیم که با پایان یافتن موسم انتخابات پیگیری مسائل و مشکلات شما عزیزان را به فراموشی نسپاریم و هیچ روزی را بدون تلاش برای ایجاد آسایش و آرامش برای شما به پایان نرسانیم و هیچ شبی را بدون داشتن دغدغه زندگی شما سپری نکنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین ضروری است از نخبگان و بالاخص آن دسته از فعالان سیاسی که نسبت به صحنه انتخابات منتقد بودند اما حاشیه‌نشینی و فرصت‌طلبی را در پیش نگرفتند و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند تشکر ویژه داشته باشم. حقیقتاً آنها در پیشگاه الهی مردم و تاریخ کشورمان روسفید هستند، به شک اجر این بصیرت و وظیفه‌شناسی آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این بین بر خود فرض می‌دانیم در پیشگاه حضرت حق بابت وجود رهبری حکیم و فرزانه سجده شکر به جای آوریم که در یکی از مهمترین انتخابات‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر میدان‌ دادن به ساختارهای قانونی کشور صحنه گردان اصلی مشارکت بالای مردم در انتخابات بودند. از درگاه خداوند منان عزت و سلامتی و طول عمر با برکت برای این نعمت بی‌بدیل مسألت داریم.

وی افزود: لازم است که تأکید کنم مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی تمام ظرفیت و توان خود را در جهت ایجاد کمال همدلی و نیز انجام همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی با دولت منتخب ملت به میدان خواهد آمد تا ان‌شاءالله با کارآمدی نتایج ملموس و مؤثر در رفع مشکلات زندگی مردم حاصل شود و مردم بتوانند طعم شیرین خدمت‌رسانی نیروهای انقلابی را بچشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: این روزها  اتفاق مهم دیگری نیز رقم خورده است آن هم انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط میلیون‌ها از شهروندان در اقصی نقاط کشور است. این افراد نقش ملموسی در خدمات‌دهی به مردم خواهند داشت ضمن تبریک به همه منتخبین اسلامی شهر و روستا از همه آنها می‌خواهم که با انتخاب شهرداران و دهداران قوی و پرهیز از هرگونه حواشی اقتصادی و سیاسی و با تمرکز بر خدمت‌رسانی خالصانه به مردم دوران جدیدی از مدیریت محلی و شهری را در کشور رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین وظیفه دارم به منتخبین میان‌دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تبریک عرض کنم همکاران جدیدمان در مجلس هم‌سنگران جدیدمان در جبهه جهاد و کارآمدی هستند پیشاپیش حضورشان را خوشامد می‌گوییم.

وی افزود: با یادآوری بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب درباره مجلس یازدهم و نمایندگان انقلابی پرتلاش، پر توان و دنبال کار آنکه مدال افتخاری برای همه ما بود تأکید می‌کنم که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب از نمایندگان صورت گرفته است و موضوعات مربوط به مراقبت فردی و جمعی جهت اجتناب از آسیب‌های مجلس و ایجاد بستر لازم برای زیست مؤمنانه نمایندگان انقلابی در گفتار و عمل در دوره نمایندگی رعایت اولویت‌های تقنینی کشور، کیفی کردن قوانین، حل معضل تراکم قوانین و همچنین در بین مردم بودن در دستور کار مجلس قرار دارد و امیدواریم با همراهی همه نمایندگان محترم در این زمینه کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم و برخی مطالبات چندین ساله ایشان را به سرانجام برسانیم.

قالیباف خاطرنشان کرد:‌ان‌شاءالله همه ما در مجلس دولت جدید و مدیریت‌های محلی و شهری جدید بتوانیم با عقلانیت انقلابی و تلاشی مضاعف روحی تازه به کالبد ساختار مدیریتی کشور بدمیم و مردم را به داشتن یک زندگی خوب توأم با آسایش و آرامش امیدوار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول