اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

زنگ هشدار برای مدیران فردوس / فوتسال قم در نابسامانی

نماینده فوتسال استان قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همانند سال‌های گذشته در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

زنگ هشدار برای مدیران فردوس / فوتسال قم در نابسامانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از پایان فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که به رتبه چهارمی تیم فردوس قم در مرحله گروهی بازی‌ها و ابقاء این تیم در لیگ برتر منجر شد، حدود پنج هفته دیگر به شروع دوره جدید این لیگ باقی مانده از خبری از تصمیم مدیران فردوس برای حضور در لیگ برتر نیست.

این روزها فوتسال قم شاهد کوچ مهره‌ها و بازیکنان تاثیرگذار فصل قبل فردوس است، در تازه‌ترین خبرهای شنیده شده از بازار نقل و انتقالات، وحید ندری بازیکن کرمانشاهی و موثر فصل قبل فردوس قم با مسوولان سن‌ایج ساوه به توافق رسیده و از سوی دیگر مهدی کبیری دیگر بازیکن فردوس قم ساز جدایی از فوتسال سر داده و قصد بازی در مسابقات فوتبال را دارد.

اما موثرترین بازیکن فردوس قم در فصل قبل لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عنوان آقای گلی مرحله گروهی لیگ برتر را به دست آورد یعنی روح‌الله ایثاری نیز به تیمی از کشور تاجیکستان پیوسته و شنیده شده قطعا به چهار هفته ابتدایی لیگ نمی‌رسد، ضمن اینکه ایثاری با توجه به پیشنهادات خوبی که دارد احتمال جدایی‌ وی و رفتن به دیگر تیم‌ها دور از ذهن نیست.

همچنین علی مسعودی که در حدود هفت سال اخیر همواره سرپرست نماینده‌های لیگ برتری فوتسال قم بوده و از چهره‌های پیگیر و پرتلاش این عرصه شناخته می‌شود، با دیدن این بی‌برنامگی و ناملایمتی‌های درون تیمی بر سر دوراهی ماندن و رفتن از این مسوولیت و حرفه ورزشی است.

مهمتر از همه اینکه معلوم نیست مدیریت تیم فردوس قم چه اقدامی می‌کند و چرا هنوز سرمربی این تیم را برای مسابقات فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص نکرده و چرا با اینکه امسال حداقل‌های شروع کار را دارد در سکوت و بی‌خبری به سر می‌برد و فوتسال‌دوستان قمی را نگران نگه داشته است.

حسین صبوری سرمربی موفق فصل قبل تیم فوتسال فردوس قم نیز با پیشنهاد خوب دو تیم خارج از قم مواجه شده و این مربی جوان و با دانش نیز طبق شنیده‌ها با مدیران  فردوس هنوز به توافق نهایی نرسیده و گلایه‌هایی سر جذب بازیکن و برخی مسائل دیگر دارد، شاید این نابسامانی در مدیریت تیم فوتسال لیگ برتری قم این مرتبه بدتر از سال‌های قبل گریبان‌گیر فوتسال قم شود، در این شرایط علاقمندان به فوتسال منتظر پاسخ مدیریت تیم فردوس قم هستند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول