اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

بهره‌برداری از طرح‌های ملی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور روحانی

بهره‌برداری از طرح‌های ملی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

بهره‌برداری از طرح‌های ملی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور روحانی

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

این طرح‌ها که در مناطق آزاد تجاری- صنعتی کیش، قشم، اروند، ارس، انزلی اجرا می‌شود، برای ۹۲۰۰ نفراشتغال‌زایی مستقیم فراهم می‌کند. در منطقه آزاد تجاری ارس ۱۵ طرح تولیدی و اقتصادی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان و در منطقه آزاد اروند ۱۱ طرح اقتصادی و زیربنایی به ارزش سرمایه گذاری ۲۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین ۱۵ پروژه تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان  و در منطقه آزاد کیش نیز افتتاح ۹ طرح اقتصادی و تولیدی به بهره برداری رسید.در ادامه افتتاح طرح‌ها، عملیات اجرایی ۵۲ پروژه دیگر با سرمایه گذاری ۶۴ هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی هفت هزار و ۱۱۷ نفر با دستور رییس جمهوری، انجام شد.

هشت پروژه در منطقه آزاد ارس با اعتبار سرمایه گذاری یک هزار و ۷۶۹ میلیارد تومان، ۶ پروژه در منطقه آزاد اروند با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان، یک پروژه در منطقه آزاد انزلی با اعتبار سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد تومان ، سه پروژه در منطقه آزاد چابهار با اعتبار سرمایه گذاری ۴۶ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان، ۱۰ پروژه در منطقه آزاد کیش با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان، و هشت پروژه در منطقه آزاد ماکو با اعتبار سرمایه گذاری یک هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان،کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول