اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قانون شفافیت و تعارض منافع باید در مجلس به تصویب برسد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: یکی از قوانین مهمی که در مجلس باید به تصویب برسد قانون شفافیت و قانون تعارض منافع است.

قانون شفافیت و تعارض منافع باید در مجلس به تصویب برسد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی اظهار داشت: مردم با حضور به موقع خود نشان دادند از بسیاری از مسئولان کشور با بصیرت تر هستند.

وی افزود: در این شرایط یکی از قوانین مهمی که در مجلس باید به تصویب برسد قانون شفافیت و قانون تعارض منافع است، از آقای رئیسی درخواست داریم در این رابطه لوایح لازم را به مجلس ارائه دهند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: مجلس باید از مناظره ها درس بگیرد، افزود: همه کاندیداها در این مناظرات از فساد و تبعیض گفتند برای کشوری که مدعی اسلام ناب است وجود چنین پدیده هایی شایسته نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از درس های انتخابات 28 خرداد این بود که مردم با هیچ گروه و حزبی عهداخوت نبسته اند، در شرایطی که همه اصلاح طلبان از یک کاندیدا حمایت کردند اما به دلیل عملکرد ضعیف 8 ساله آن ها نتوانستند نظر مردم را جلب کنند.

وی ادامه داد: گروهی که امروز رأی آورده اند بدانند که مردم باهوش هستند، اگر شما هم به مردم توجهی نداشته باشید کسی 4 سال بعد به شما در انتخابات رأی نخواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول