اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خوشنامی شورای شهر قم در ادوار مختلف

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به خوشنامی این شورا در ادوار مختلف، از تمایل نیروهای انقلابی نسبت به هم ابراز خرسندی کرد.

خوشنامی شورای شهر قم در ادوار مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری امروز در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد با بیان این که رقابت های انتخاباتی پایان یافته است تصریح کرد: در این شرایط باید به فکر وحدت و همدلی بود و نباید برخی بحث ها به گونه ای مطرح شود که به اختلاف و دودستگی بینجامد.

وی افزود: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر همواره در بین افراد و گروه های وجود دارد، اما خوشحالیم که در انتخابات اخیر دو لیست از نیروهای انقلابی یعنی لیست شورای هماهنگی اصولگرایان و لیست مجمع هم افزایی فعالیت کردند.

وی با تصریح بر این که در شرایط امروز کشور باید تمایل نیروهای انقلابی را نسبت به یکدیگر پاس داشت اذعان کرد: نباید بیان برخی مسائل سبب ایجاد اختلاف، تفرقه و دودستگی در جریان انقلابی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این که دولت باید نسبت به برخی مسائل مربوط به انتخابات اخیر پاسخگو باشد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مقدس قم باید همچنان به سمت همگرایی سوق داده شود، نه این که برخی بخواهند دوباره اختلافات را دامن بزنند و سبب عدم همگرایی و هم افزایی شوند.

وی با تأکید بر این که کاشته شدن هر بذر اختلاف در شورای اسلامی شهر، عدم موفقیت را به دنبال خواهد داشت یادآور شد: همه نیروهای انقلابی باید برای تحقق تعامل و هم افزایی در بین خود کوشا باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از همه مردم و شرکت گنندگان در انتخابات اخیر خاطرنشان کرد: فضای انتخاباتی برخی مسائل را به دنبال دارد، اما اکنون که همه اعضای اصلی و علی البدل منتخب مردم برای دوره ششم شورای اسلامی شهر از نیروهای خودی محسوب می شوند، باید این دستاورد را حفظ کرد و اعتماد مردم را پاس داشت.

بختیاری سپس به خوشنامی شورای اسلامی شهر قم در ادوار مختلف توجه داد و ابراز امیدواری کرد خدمت به مردم همچنان به عنوان سرلوحه کار این شورا لحاظ و دنبال شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول