اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

با شهدای پلیس در ۱۴۰۰؛ از تصادف عمدی قاچاقچیان تا اصابت گلوله گروهک‌های معاند/ شهید انتخابات کیست؟

برخورد با اشرار، اراذل، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح، کالا، مواد و مشروبات الکلی و هر آنکس که امنیت و آسایش مردم را سلب کند در دستور کارشان است؛اینها مردان بلند بالای نیروی انتظامی هستند؛ همان مجاهدان فی سبیل الله.

با شهدای پلیس در ۱۴۰۰؛ از تصادف عمدی قاچاقچیان تا اصابت گلوله گروهک‌های معاند/ شهید انتخابات کیست؟

گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری:  قصه ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی ماموران پلیس انگار پایانی ندارد؛ در گرما، سرما، باد و بوران،چه سیل باشد و زلزله و چه کرونا؛ ساعت‌ها و روزها می‌آیند و می‌روند بدون آنکه چیزی بخواهند و بگویند و طلب کنند.

مأمور پلیس‌اند؛ همان سربازان بی‌ادعای ولایت, مردان خستگی ناپذیر، همان مجاهدان فی‌سبیل‌الله که رهبر معظم انقلاب مدالش را بر سینه‌شان آویخت.

در دفاع از سرحدات مرزی، مقابله با قاچاقچیان سلاح،کالا،ارز،موادمخدر، سوخت و احشام و برخورد با اشرار، اراذل، سوداگران مرگ و هنجارشکنان و ایجاد امنیت و برقراری آرامش و آسایش مردم کسی جلودارشان نیست؛سینه شان را ستبر کرده و می ایستند در برابر هر آنچه سیاهی و ظلمت و تباهی است.اینها مردان بلندقامت نیروی انتظامی هستند؛شهدای گلگون کفن ناجا.

*شهید محمدحسین دهقانی

مأمور پلیس افتخاری شیراز بود که در 15 فروردین به علت جراحات حاصل از تصادف عمدی خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید.

شهید مدافع وطن دهقانی با کلانتری 18 رادفر شیراز همکاری می‌کرد که در هنگام مأموریت بر اثر حمله یک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان مشروبات الکلی مصدوم شده و پس از 3 روز در اثر جراحات وارده به شهادت می‌رسد.

شهید دهقانی متأهل و دارای یک فرزند پسر بود.

*شهید محمد نصیری

مأمور مرزبانی ناجا که در محور زاهدان به چانعلی به شهادت رسید؛ شهید نصیری در 24 فروردین ماه هنگام اعزام به مأموریت پایش مرزی در اثر حریق به شهادت رسید.

*شهید سیدابوالفضل هاشمی

مأمور مرزبانی ناجا که همراه با استوار یکم محمد نصیری هنگام اعزام به مأموریت در اثر حریق به شهادت می‌رسد؛ شهید هاشمی متأهل و ساکن زاهدان بود.

*شهید موسی شیبانی

شهید 25 ساله یگان تکاوری سراوان که در درگیری با قاچاقچیان در 5 اردیبهشت ماه به شهادت رسید. 

وی متأهل و دارای یک فرزند پسر بود.

*شهید حسین نامور

ستوان دوم مرزبانی ناجا که در 14 اردیبهشت مصادف با شب شهادت مولا امیرالمؤمنین (ع)‌هنگام دفاع از مرزهای کشور بر اثر درگیری با گروهک معاند با اصابت گلوله به شهادت رسید.

مرزبان فداکار کردستان متأهل و دارای یک پسر و یک دختر بود.

*شهید صادق کریمی‌نمدی

استوار یکم یگان تکاوری سیستان و بلوچستان که در 20 اردیبهشت بر اثر درگیری با اشرار مسلح و اصابت گلوله در محور نیکشهر به ایرانشهر به شهادت رسید.

*شهید علیرضا باغبان‌زاده

شهید انتخابات از نیروهای پلیس راهور که در ارتفاعات احمدفداله دزفول بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسید.

شهید مدافع وطن علیرضا باغبان‌زاده مأمور حراست از صندوق انتخابات بود که در 29 خرداد هنگام عزیمت با بالگرد حامل صندوق رأی در ارتفاعات احمد فداله شهرستان دزفول به علت نقص فنی و سقوط بالگرد به شهادت می‌رسد. 

شهید‌باغبان‌زاده متأهل و دارای دو فرزند پسر بود.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول