اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس در پاسخ به بنت: به خواب هم نخواهی دید که ما پرچم سفید بلند کنیم

عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به اظهارات تهدیدآمیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، دست مقاومت بر روی ماشه است و تجهیزات و امکانات لازم برای پاسخ به تجاوزات این رژیم در حجمی گسترده‌تر از قبل را دارد .

حماس در پاسخ به بنت: به خواب هم نخواهی دید که ما پرچم سفید بلند کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود صهیونیست‌های کشته شده در جنگ ۲۰۱۴ میان این رژیم و نوار غزه، مدعی شد، حماس باید به اقدامات عملیاتی متفاوت رژیم اسرائیل عادت کند.

بنا به گزارش «اسرائیل هیوم»، بنت سپس ادعا کرد، صبر این رژیم تمام شده و دیگر شلیک موشک و خشونت را تحمل نخواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مسأله اسرای صهیونیست در دست حماس هم اشاره کرد و گفت، هفت سال از این موضوع گذشته و زمان زیادی است، تل‌آویو تمام تلاش خود برای بازگردادندن آنها را انجام خواهد داد.

«سهیل الهندی» عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به این اظهارات گفت: بنت می‌داند که موضوع نظامیان اسیرش هزینه واقعا گزافی دارد، ما درباره مسأله خروج اسرایمان از زندان‌های رژیم اشغالگر عقب نخواهیم نشست.

وی تأکید کرد، مقاومت گنجی بزرگ دارد و در این باره کوتاه نمی‌آید ، رژیم صهیونیستی باید بهای زیادی در این باره بدهد. سخن بنت مصرف محلی دارد و مهم نیست.

الهندی ادامه داد، بنت از امکانات و توانایی مقاومت آگاه است و در جریان مقدار اصرار مقاومت برای حصول عملیات تبادل اسرا با تعداد اسرائی که مقاومت تعیین کرده، قرار دارد. مقاومت تجهیزات لازم برای پاسخگویی به رژیم اشغالگر در صورت تجاوز این رژیم را دارد به همین دلیل «بنت و دولت اسرائیل به خواب هم نمی‌بینند که ما روزی پرچم سفید بلند کنیم».

وی تصریح کرد: مقاومت برای مقابله با این دشمن جنایتکار با تمام قدرت آماده است و دشمن باید بداند یازده روزی که در نبرد شمشیر قدس گذشت چه بسا در حجمی گسترده‌تر تکرار شود. ما آرزوی جنگ نداریم اما اگر بر ما تحمیل شود دشمن چیزهایی را خواهد دید که در روزهای گذشته ندیده است.

الهندی درباره محاصره پانزده ساله نوار غزه هم گفت: دست مقاومت بر روی ماشه است، کسی که ملت فلسطین را محاصره کرده باید محاصره شود. ما اجازه گرسنگی ملتمان و نیز اجازه بازگشت به  خانه اول را نمی‌دهیم.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در ژوئیه ۲۰۱۴ از به اسارت گرفتن «آرون شاؤول» نظامی صهیونیست در جنگ ۵۱ روزه و رژیم صهیونیستی در آگوست ۲۰۱۵ از قطع تماس با «هدار گولدن» نظامی صهیونیست در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.  

«آبراهام منگستو» دیگر نظامی صهیونیست نیز در ژوئیه ۲۰۱۵ هنگام عبور از حصار امنیتی در شمال نوار غزه ناپدید شد و رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک نظامی دیگر خود به نام «هشام السید» در ابتدای ۲۰۱۶ در مرزهای غزه خبر داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول