اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

23 موج شکن مردمی بزودی به شیلات واگذار می‌شود

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته مراحل پایانی تحویل گیری 23 موج شکن های مردمی در حال انجام است.

23 موج شکن مردمی بزودی به شیلات واگذار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، مراحل پایانی تحویل گیری 23 موج شکن مردمی در حال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه صید و صیادی در استان هرمزگان گفت: این استان با بهره مندی از چهار هزار و 530 فروند شناور صیادی، بالغ بر 32 هزار نفر صیاد، 285 هزار تن صید سالیانه و 22 بندر صیادی قادر به نقش‌آفرینی ویژه در اقتصاد ملی است.

مدیرکل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: در جنوب کشور از مجموع 49 فقره موج شکن مردمی وجود دارد که 23 موج شکن به استان هرمزگان اختصاص یافته است و کار تحویل آنها به شیلات در مراحل پایانی قرار گرفته است.

دریایی همچنین ادامه داد: از این 23 موج شکن مردمی در هرمزگان که بزودی تحویل شیلات می‌شود، 11 موج شکن در غرب استان، 8 موج شکن در شرق استان و 4 موج شکن در جزیره قشم است.

وی با بیان اینکه این موج شکن ها نقش مهمی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و آبزی پروی دارند، گفت: خوشبختانه این موج شکن‌ها می‌توانند نقش مهمی در ارائه خدمات و پشتیبانی به مزارع پرورش ماهی در قفس که از اولویت های مهم این اداره کل و بخش آبزی پروری است، داشته باشند.

به گزارش فارس، هرمزگان با بیش از 1200 کیلومتر ساحل دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در زمینه توسعه ظرفیت‌های پرورش ماهی در قفس دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول