اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

204 دختر یتیم در سندرک تحت پوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد سندرک گفت: کمیته امداد سندرک هم اکنون 204 دختر یتیم و محسنین تحت حمایت دارد.

204 دختر یتیم در سندرک تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی جهانگیری، رئیس کمیته امداد سندرک ضمن تبریک دهه کرامت، اظها ر داشت: کمیته امداد سندرک از 220 فرزند یتیم و 131 فرزند محسنین حمایت می کند که 204 نفر آنها دختران هستند.

وی افزود: در اقدامی خیرخواهانه توسط خیرین مبلغ هشت میلیون تومان به تامین بسته های پروتئینی گوشت تازه گوسفند و مرغ و همچنین اهدای کارت هدیه ویژه دختران یتیم در دهه کرامت به خانواده های ایتام اهدا کردند.

جهانگیری با اشاره به افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد ادامه داد: نیکوکاران و حامیان در مناسبت‌های مختلف سال با واریزی نقدی ماهیانه به حساب فرزندان خود، برخی از مشکلات خانواده‌های ایتام تحت حمایت را مرتفع می‌کنند.

رئیس کمیته امداد سندرک کمک به نیازمندان به ویژه خانواده های ایتام و محسنین را برگرفته از سیره علوی دانست و اظهار داشت: در قالب پویش «ایران مهربان» نیکوکاران می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه 3000333376 نسبت به انتخاب یک یا چند فرزند یتیم یا محسنین مورد نظر کمک های خود را مستقیم به حساب ایتام و محسنین انتخاب شده واریز کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول