اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی

همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) جمعی از خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در ساوه از کادر درمان و کارگران ساوجی تجلیل کردند.

تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) جمعی از خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور در ساوه از کادر درمان و کارگران ساوجی تجلیل کردند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه در تشریح جزئیات سفر خدام امام رضا(ع) به ساوه گفت: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام هشتم صبح امروز به ساوه سفر کردند و به این شهر عطر و بوی رضوی بخشیدند.

 

مهرداد قنبری گفت: خادمان حرم امام رضا به همراه پرچم متبرک به آستان مقدس در بدو ورود به ساوه با گل‌باران مزار شهدا و حضور در جمع خادمان امامزاده سید اسحاق (ع) بارگاه این امامزاده واجب‌التعظیم را غبارروبی و عطرافشانی کردند و با حضور در منزل شهید خاک‌باز با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

وی از حضور خادمان حرم در بیمارستان شهید مدرس خبر داد و عنوان کرد: خدام حرم امام رضا (ع) به جهت تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و مجاهدت این عزیزان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا در جمع پزشکان و پرستاران این بیمارستان نیز حضور یافتند و با اهدای تبرکی و شاخه گلی از این افراد قدردانی کردند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه خاطرنشان کرد: همچنین از 5 نفر از پرستارانی که به خاطر شرایط کرونا بدون برگزاری عروسی به منزل بخت رفتند نیز با اهدای تبرکی و هدایایی تجلیل شد.

قنبری با بیان اینکه این کاروان در ادامه از 3 واحد تولیدی بازدید کرد گفت: حضور در جمع کارگران و مدیران کارخانجات صنعتی از دیگر برنامه‌های خادمان حرم امام رضا(ع) در ساوه بود که با استقبال کارگران همراه شد.

وی با بیان اینکه این برنامه 14 سال است همزمان با دهه کرامت در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ رضوی از سوی خادمان امام رضا(ع) به‌عنوان سفیر فرهنگی امام رئوف از مهمترین اهداف این سفر است.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه افزود: این سفر باعث می‌شود افرادی که به هر دلیل امکان حضور در حرم را ندارند با زیارت پرچم متبرک خود را در صحن و سرای امام رضا (ع) ببینند.

 

قنبری با تقدیر از استقبال خود مسئولین و مردم از این کاروان گفت: در این ایام که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان زیارت حضوری از افراد سلب شده است، حضور کاروان زیر سایه خورشید موجب دلگرمی مردم و کسب فیض زیارت شده است.

به گزارش فارس عصر امروز برنامه خادمان رضوی در ساوه ادامه خواهد داشت که از مهمترین آنها دیدار با مردم روستاهای سقانلیق و نیوشت، تجلیل از خانواده معظم شهدا و همچنین حضور در جشن بزم نور در امامزاده سید علی‌اصغر (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول