اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بازدید امیر صباحی فرد از مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان های پدافندی غرب کشور از سایت ها و مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید امیر صباحی فرد از مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان های پدافندی غرب کشور از سایت ها و مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت ها و مواضع  پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت ها و مواضع با تاکید بر اینکه اشرافیت نیروی پدافند هوایی ارتش در پایش دائم آسمان غرب کشور بصورت شبانه روزی در حال انجام است، اظهار کرد: کارکنان غیور پدافند با مجاهدت و ذکاوت شبانه روزی، کلیه تحرکات هوایی را بطور کامل رصد می کنند و اجازه هیچگونه تهدیدهای احتمالی از طریق مرزهای هوایی را به متجاوزان نخواهند داد.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به افزایش بکارگیری سامانه های بومی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: بحمد الله با بکارگیری ظرفیت های داخلی و همت و پشتکار کارکنان متخصص این نیرو و همچنین تبادل دانش و اطلاعات فنی و مهندسی با سایر نیروهای مسلح، قطعا در آینده ی نه چندان دور شاهد پیشرفت های چشم گیری در رونمایی از دستاوردهای بومی پدافندی خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول