اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار استقلال و پدیده| عصبانیت شدید رحمتی از چند بازیکن تیمش/ برخورد گرم قائدی با سرمربی پدیده

سرمربی تیم فوتبال پدیده در نیمه اول با فریادهای خود بر سر چند بازیکن عصبانیت خود را از عملکرد آنها نشان داد.

حاشیه دیدار استقلال و پدیده| عصبانیت شدید رحمتی از چند بازیکن تیمش/ برخورد گرم قائدی با سرمربی پدیده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که سرمربی تیم پدیده نسبت به عملکرد شاگردانش واکنش‌های عجیبی داشت.

* در یک صحنه عرفان معصومی در موقعیت ضد حمله توپ را لو داد که رحمتی با عصبانیت بر سر وی فریاد زد. در یک صحنه دیگر میلاد فراهانی در دفاع توپ دچار اشتباه شد که باز هم رحمتی به این موضوع واکنش نشان داد. در ادامه امیرحسین کریمی توپی دیگر را لو داد که بعد از این صحنه رحمتی با فریاد بر سر هافبک تیمش با ناراحتی روی نیمکت نشست و از وحید فاضلی خواست که کنار خط بایستد.

* میلاد فراهانی در اواخر نیمه اول بر سر مدافعان تیمش فریاد زد که فاضلی از کنار خط به وی گفت‌؛ میلاد جان آرام‌تر با بچه‌ها صحبت کن.

* هنگامی که تیم استقلال در چند نوبت روی دروازه پدیده موقعیت ایجاد کرد رحمتی با صدای بلند خطاب به بازیکنان پدیده گفت؛ خواب‌تان نبرد! وی در چند نوبت این جمله را تکرار کرد.

* مهدی قائدی، محمد دانشگر، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده و بابک مرادی در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند. ظاهراً مجیدی تصمیم دارد از قائدی و دانشگر در نیمه دوم استفاده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول