اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار استقلال و پدیده| برخورد گرم استقلالی‌های دهه 80 در بین دو نیمه/ بوسه دوباره رمضانی بر پیراهن استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از دومین گل پیاپی برای این تیم پیراهن تیمش را بوسید.

حاشیه دیدار استقلال و پدیده|  برخورد گرم استقلالی‌های دهه 80 در بین دو نیمه/ بوسه دوباره رمضانی بر پیراهن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که در بین دو نیمه فرهاد مجیدی، علی سامره و محمد نوازی بازیکنان دهه هشتاد تیم استقلال برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. فرزاد مجیدی هنگامی که سامره و نوازی را دید با این دو نفر خوش و بش کرد.

* فرشید اسماعیلی که با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شده است هنگامی که رحمتی را دید به سمت وی رفت و او را در آغوش گرفت. اسماعیلی همچنین با محمد نوازی هم خوش و بش کرد.

* بهزاد غلامپور که در ابتدای مسابقه با کادر فنی پدیده روبه‌رو نشده بود در بین دو نیمه با نوازی و سامره برخورد گرمی داشت.

* با تعویض ووریا غفوری و خروج وی از زمین حسین حسینی مسئولیت کاپیتانی استقلال را برعهده گرفت. 

* احمد الجبوری مهاجم پدیده که امروز روی نیمکت نشسته است هنگامی که فرزاد مجیدی را دید او را در آغوش گرفت. مجیدی و الجبوری بیش از این در نساجی با یکدیگر همکاری می‌کردند.

* در دقیقه 58 مسابقه مهرداد بایرامی در محوطه جریمه استقلال توپ را از مدافع این تیم گرفت اما داور اعلام خطا کرد که همین موضوع باعث اعتراض نیمکت‌نشینان پدیده شد.

* آرمان رمضانی دومین گل پیاپی خود را برای تیم استقلال مقابل پدیده به ثمر رساند. این بازیکن در بازی قبل مقابل نفت آبادان گل سه امتیازی تیمش را زده بود. همچنین در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان نیز گلزنی کرد.

* هنگامی که رمضانی گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند لوگوی استقلال را به دوربین‌های عکاسان نشان داد و سپس مجیدی را در آغوش گرفت. وی قبل از رفتن به سمت سرمربی استقلال پیراهن تیمش را بوسید.

دیدار دو تیم با یک گل به سود استقلال در جریان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول