اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای درگیری زشت در لیگ دسته دو فوتسال از زبان سرمربی مقاومت تهران

سرمربی تیم مقاومت تهران گفت : شرایط میزبانی زابل در استان زاهدان برای برگزاری لیگ دسته دوم فوتسال کشور فراهم نبود.

ماجرای درگیری زشت در لیگ دسته دو فوتسال از زبان سرمربی مقاومت تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر درگیری‌‌‌‌‌های خشن ،زشت و بی‌‌اخلاقی در آخرین بازی‌ از لیگ دسته دوم فوتسال کشور بین دو تیم مقاومت تهران و پیمان شاهرود که در شهرستان زابل اتفاق افتاد. این فیلم در شبکه‌های مجازی واکنش‌های زیادی از سوی کاربران داشت.

محمد خدادادی سرمربی تیم فوتسال مقاومت تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اتفاقات آخر بازی مقابل پیمان شاهرود در لیگ دسته دوم فوتسال کشور اظهار داشت: در ابتدا از طرف کادر فنی و باشگاه مقاومت در خصوص اتفاقات به وجود آمده در این بازی از تمامی مردم به خصوص اهالی ورزش عذرخواهی می‌کنم. در این خصوص باید بگویم با توجه به صدرنشینی تیم پیمان شاهرود و حساسیت این دیدار بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی به دنبال ایجاد حاشیه و کسب برتری به هر قیمتی بودند.

وی افزود : سرپرست و سرمربی تیم شاهرود چندین بار با نیمکت ما درگیر شدند و بازیکنان این تیم در طول بازی فقط به دنبال بر هم زدن جو بازی بودند.با شروع نیمه دوم در صحنه‌ای بازیکن این تیم به من و اعضای تیم فحاشی بسیار زشتی انجام داد که این موضوع باعث شد من واکنش تندی نشان دهم و در نهایت داور بازیکن فحاشی کننده و من را از زمین بازی اخراج کرد.

سرمربی مقاومت تهران گفت : در فاصله پنج ثانیه مانده به پایان بازی داور به سود ما پنالتی اعلام کرد که متاسفانه این فرصت از دست رفت اما بلافاصله بازیکنان تیم شاهرود به سوی نیمکت ما آمدند و با استفاده از الفاظ و حرکات زشت موجب شروع درگیری‌‌‌های مجدد شدند.

خدادادی تصریح کرد: مجموعه مقاومت همواره با استفاده از توانایی فنی خود و بدون ایجاد هیچ حاشیه‌ای به دنبال کسب نتایج بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما شرایط برگزاری لیگ دسته دوم فوتسال کشور و میزبانی زابل را چگونه ارزیابی می کنید، گفت : وجود داوران با کیفیت تنها نقطه عطف این رقابت‌ها بود، از همان ابتدای شروع لیگ، زمان برگزاری مسابقات چند بار با تغییر مواجه شد و در ادامه شاهد بی‌برنامگی زیادی از سوی سازمان لیگ بودیم. این سازمان در اعطای میزبانی‌ها به برخی از شهرها قطعاً بسیار ضعیف عمل کرد چون شهری مثل زابل از امکانات اولیه در سالن محل برگزاری بازی‌‌‌ها محروم بود و واقعاً نمی‌دانم چطور مجوز برگزاری بازی در چنین سالن هایی صادر شده است.

سرمربی مقاومت تهران با بیان اینکه انتخاب زابل  به عنوان میزبان در این سال آن هم برای هفتمین بار بسیار عجیب است، ادامه داد: سالن محل برگزاری مسابقات هیچ کدام از شرایط برگزاری بازی را نداشت و در این هوای گرم حتی یک پنکه نیز در این مکان روشن نبود. نکته عجیب‌تر این است که سازمان لیگ همچنان از انتخاب خود حمایت می‌‌کند.

انتهای پیام/

.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول