اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حل شدن مشکلات کشور زمانبر است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زمان استقرار کامل دولت جدید طول می‌کشد و حل مشکلات کشور زمانبر است.

حل شدن مشکلات کشور زمانبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  حجت‌ الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد دوشنبه شب در مراسم جشن زیر سایه خورشید که بمناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و با حضور خادمان حریم رضوی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امام هشتم ما بسیار کریم است و خوب است ویژگی‌های کریم را بشناسیم. برای ارتباط با امام، سه مرحله گفته شده که اول، زیارت است، دوم خدمت است، خادمان به هر نحوی می‌خواهند گره از کار زائران باز کنند اما باید بدانیم خدمت فقط در حرم نیست، کل عالم می‌تواند جایی برای باز کردن گره از کار مومنان باشد.

وی افزود: مورد سوم، معیت و همراهی با امام است، این سخت‌ترین مرحله است و باید تلاش کنیم حضرت را ترک نکنیم. در تاریخ هست که چه بسیار افرادی بودند که با پیامبر همراهی کردند اما در میانه راه کم آوردند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، گفت: تا امروز صحبتی در خصوص آقای رئیسی نداشتم اما حالا به ملت ایران تبریک می‌گویم که این سید انقلابی رئیس جمهور شد. او همان کسی است که در سال ۹۶ بی‌رحمانه او را تخریب کردند و گفتند می‌خواهد در پیاده‌رو ها دیوار بکشد. 

وی ادامه داد: از خدا درخواست می‌کنیم که یک کابینه توانمند، جوان و انقلابی تشکیل شود. خدا به این سید عزیز توفیق دهد تا گره‌های بزرگ خوزستان را نیز باز کند.

موسوی فرد بیان کرد: ما با تمام دنیا ارتباط داریم اما با آمریکا بخاطر خوی استعماری و رژیم صهیونیستی ارتباط نداریم. آمریکایی‌ها فقط گیرنده هستند و چیزی به کسی نمی‌دهند.

وی افزود: الان توقع حل فوری مشکلات را نباید داشته باشیم چون زمانبر است و تا دولت مستقر شود و کار را آغاز کند، کمی طول می‌کشد‌.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول