اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نمایشگاه «صنعت ساختمان» در کرمانشاه برپا می‌شود

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، صنعت برق و صنایع وابسته از امروز در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

نمایشگاه «صنعت ساختمان» در کرمانشاه برپا می‌شود

حامد وفاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، صنعت برق و صنایع وابسته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از امروز، یکم تیرماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، مرکزی و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه تصریح کرد: درب و پنجره‌های یو.پی.وی.سی و ضد سرقت، پکیج و رادیاتور، تجهیزات انرژی خورشیدی، آسانسور، کاشی و سرامیک، لوازم برق صنعتی و خانگی و سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در معرض بازدید علاقه‌مندان به صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

 وفاپور در پایان، ادامه داد: نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و تا روز جمعه، چهارم تیرماه آماده بازدید علاقه‌مندان به صنعت ساختمان است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول