اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امکان پرداخت هزینه معوق عرصه مسکن مهر پردیس بدون اعمال جریمه/ مهلت 15 روزه برای استفاده از مصوبه جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان خرید عرصه که در بازه زمانی مقرر موفق به پاس کردن چک خود نشدند، از روز شنبه به مدت 15 روز می‌توانند به مراجعه به شرکت عمران بدون پرداخت جریمه تاخیر و همچنین به روزرسانی قیمت زمین نسبت به پرداخت اصل هزینه معوقه خود اقدام کنند.

امکان پرداخت هزینه معوق عرصه مسکن مهر پردیس بدون اعمال جریمه/ مهلت 15 روزه برای استفاده از مصوبه جدید

سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در بیان مصوبه جدید مجمع این شرکت: بخش از افرادی که نسبت به خرید عرصه مسکن مهر در شهر جدید پردیس اقدام کردند به علت شرایط دشوار ناشی از همه‌گیری کرونا نتوانسته بودند در مهلت مقرر نسبت به پاس کردن چک و پرداخت هزینه عرصه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این مسئله که قانون افرادی که در پرداخت هزینه عرصه دیرکرد داشته باشند، مشمول پرداخت جریمه می‌شوند، تاکید کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده برای فروش عرصه، تاخیر در پاس شدن چک خریدار علاوه بر جریمه دیرکرد، شرایط به‌روزرسانی قیمت عرصه برای شرکت عمران شهر جدید را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه جریمه دیرکرد و به روزرسانی قیمت عرصه در قانون آمده اما با توجه به شرایط کرونایی و به مناسبت فرا رسیدن  سال روز ولادت امام رضا، بر اساس مصوبه مجمع، مقرر شد علاوه بر بخشیدن جریمه دیرکرد پرداخت هزینه زمین، به روزرسانی هزینه عرصه نیز در دستور کار قرار نگرفته و برای این افراد اعمال نشود.

هدایت در پایان گفت: متقاضیانی که در باز زمانی مقرر موفق به پاس کردن چک خود نشدند، از روز شنبه به مدت 15 روز می‌توانند به مراجعه به شرکت عمران بدون پرداخت جریمه تاخیر و همچنین به روزرسانی قیمت زمین نسبت به پرداخت اصل هزینه معوقه خود اقدام کرده و از شرایط مصوبه مجمع استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول