اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رد دو طرح اصلاحی در کمیسیون آیین‌نامه

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از رد کلیات دو طرح اصلاحی آیین نامه داخلی مجلس در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

رد دو طرح اصلاحی در کمیسیون آیین‌نامه

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: امروز اصلاح دو طرح برای اصلاح آیین نامه داخلی مجلس مورد بحث و برررسی قرار گرفت که کلیات هر دو طرح اصلاحی از سوی کمیسیون رد شد.

وی افزود: در طرح اول که توسط آقای قادری نماینده مردم شیراز مطرح شده بود آمده بود؛ در رابطه با انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات مطالبی مطرح شده بود که به دلیل آنکه این موضوع به صورت جامع‌تر در طرح اصلاحی دیگری مطرح و مصوب شده بود، کلیات آن از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

محمودی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح دیگری که در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت، آورده شده بود که پیشنهادات نمایندگان در مجلس چه رأی بیاورد و چه نیاورد، برای اطلاع‌رسانی به عمومی بارگذاری شده و منتشر شود که کلیات این طرح نیز از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول