اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ثبت‌نام 3252 نفر در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

3252 نفر از معلمان، دانش‌آموزان و دانشجو معلمان برای حضور در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 3252 نفر در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، تاکنون 3252 نفر از معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات و دانشجو معلمان علاقه‌مند به تولید محتوا در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ثبت‌نام کرده‌اند.

در میان شرکت‌کنندگان تاکنون 2101 معلم، 686 دانش‌آموز، 60 هنرجو، 225 هنرآموز، 159 دانشجو معلم و 21 شرکت‌ و مؤسسه هستند که در سامانه جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد آثار واصل‌شده به دبیرخانه جشنواره تاکنون 1198 اثر بوده است.

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ویژه معلمان (هنرآموزان، مدرسان) کارشناسان و کارکنان آموزشی، دانش‌آموزان، شرکت‌ها و مؤسسات علمی آموزشی از سوی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش‌ و پرورش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در دهمین دوره جشنواره و بارگذاری تولیدات خود می‌توانند به وب‌گاه ویژه جشنواره در سایت roshd.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول