اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آزادی ۹ محکوم مالی یزدی به ضمانت ضامن آهو در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۹ محکوم مالی در دهه کرامت با اجرای پویش ” بخشش کریمانه” خبر داد .

آزادی ۹ محکوم مالی یزدی به ضمانت ضامن آهو در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: با مشارکت خیرین و نیکوکاران و اجرای پویش ” بخشش کریمانه ” تعداد ۹ مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد ۷ محکوم مالی ، یک محکوم دیه حادثه کار و یک محکوم مهریه بودند.

وی افزود: بدهی این محکومین مالی مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندانهای استان یزد فراهم آمد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: همکاری سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه نقش مهمی در ترویج فرهنگ کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارد که خوشبختانه این مهم به خوبی در استان یزد اجرایی می‌شود.

عظیمی در پایان از همکاری مردم و خیرین دارالعباده تقدیر و تشکر به عمل آورده و گفت: بزرگرترین سرمایه ی ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی هستند که در تمام فصول سال و به مناسبت های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک های خود زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم نمودند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول