اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی خواستار فعال‌سازی تمامی اشکال مقاومت در کرانه باختری شد

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی شهادت یک افسر فلسطینی به دست شهرک‌نشینان صهیونیست را محکوم کرد و گفت، باید تمامی اشکال مقاومت در کرانه باختری فعال شود.

جهاد اسلامی خواستار فعال‌سازی تمامی اشکال مقاومت در کرانه باختری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی به شهادت رساندن «علاء خالد زهران» افسر دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان پس از «تعرض وحشیانه» به وی را محکوم کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «طارق سلمی»  سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این جنایت، خواستار فعال‌سازی اشکال مختلف مقاومت در کرانه باختری شد و تأکید کرد، شهرک‌سازی، هدف مشروع اقدامات مقاومتی است.

وی گفت، شهرک‎نشینان صهیونیست با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی جنایات تروریستی علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، شهرها و روستاها را محاصره  و به ملت فلسطین تعرض می‌کنند.

سلمی جوانان انقلابی را به تشدید رویارویی در تمام کرانه باختری دعوت کرد و گفت، دشمن صهیونیستی را جز با زور نمی‌توان متوقف کرد.

بامداد امروز شهرک‌نشینان به سمت خودروی علاء خالد در نزدیکی روستانی «دیر شرف» در غرب نابلس واقع در کرانه باختری تیراندازی کردند.

منابع محلی اعلام کردند، علاء خالد فورا به بیمارستان منتقل شد ‌اما بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

این اقدام شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی انجام می‌شود که تشکیلات خودگردان همچنان با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی خود را حفظ کرده و به هشدار گروه‌های فلسطینی مبنی بر لزوم قطع این همکاری بی توجه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول