اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهابادی: داوری‌های لیگ یک بهتر شده/ بازی با هوادار شانس آخر ما است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در این چند هفته داوری‌ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.

مهابادی: داوری‌های لیگ یک بهتر شده/ بازی با هوادار شانس آخر ما است

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی شاهین شهرداری بوشهر مقابل خیبر خرم آباد و حضور این تیم در رده سوم جدول لیگ آزادگان، اظهار داشت: بازی مهمی بود و خدا کمک کرد تا برنده باشیم. بچه‌ها زحمت کشیدند و بازی سختی را با سه امتیاز پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: برای اینکه درکورس بمانیم چاره‌ای جز برد نداشتیم. هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند و ما تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم تا دست پر از زمین خارج شویم. امیدوار به صعود به لیگ برتر هستیم اما این رسیدن به این هدف به نتایج رقبای ما نیز بستگی دارد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: جا دارد از شهردار بوشهر، شورای شهر و مدیریت باشگاه  تشکر کنم که کمال همکاری را با ما داشتند. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و باشگاه هم به تعهدات خودش تا الان عمل کرده است.

مهابادی در مورد وضعیت داوری‌ها و همچنین برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، عنوان کرد: در این چند هفته داوری‌ها و چینش داوری‌ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. جا دارد ازکمیته داوران و همچنین سازمان لیگ به خاطر شرایطی که برای برگزاری مسابقات فراهم کرده تشکر کنم.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد بازی بعدی این تیم مقابل هوادار صدرنشین گفت: این بازی یک فینال و شانس آخر برای صعود به لیگ برتر است. درست است که در خانه بازی می‌کنیم اما به خاطر نبود تماشاگران الان بازی خانگی با بیرون از خانه تفاوت زیادی ندارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به برد برسیم. هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز این بازی وارد زمین می‌شوند. امیدواریم با دعای خیر و انرژی مثبت مردم و هواداران نتیجه خوبی در این دیدار بگیریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول