اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گیلان و ولگاگراد روسیه

تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گیلان و اتاق بازرگانی ولگاگراد امضا شد و طرفین متعهد شدند حداکثر تلاش و کوشش‌ خود را برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو استان گیلان و ولگاگراد و همچنین رفع موانع موجود به عمل آورند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گیلان و ولگاگراد روسیه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان امروز در جلسه مشترک با تجار و بازرگانان برگزیده استان ولگاگراد روسیه شرکت کرد که در این نشست کاری خانم گالینا بیکادرووا رییس کمیته سیاست اقتصادی و توسعه استان ولگاگراد و خانم ویکتوریا آفاناسووا رییس مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری ولگاگراد نیز حضور داشتند.

طرفین در این جلسه درباره توسعه و گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین استان گیلان و استان ولگاگراد روسیه به بحث و گفتگو پرداختند، تجار و تولیدکنندگان استان ولگاگراد به تشریح فعالیت‌های اقتصادی خود پرداختند و مشکلات خود را در خصوص تجارت با ایران مطرح کردند. 

در پایان این نشست تجاری تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گیلان و اتاق بازرگانی ولگاگراد توسط هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی گیلان و وادیم تکاچنکو رییس اتاق بازرگانی ولگاگراد امضا شد. 

در این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند حداکثر تلاش و کوشش‌ خود را برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو استان گیلان و ولگاگراد و همچنین رفع موانع موجود به عمل آورند. 

به گزارش فارس، استان ولگاگراد با جمعیت حدود ۲/۵ میلیون نفر در جنوب روسیه قرار دارد و از لحاظ کشاورزی و صنعتی دارای اهمیت زیادی برای روسیه است و قرارگیری آن در حاشیه رود ولگا برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برخوردار است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول