اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور در انتخابات گام آغازین بود/ امروز وقت تبدیل شعارها به برنامه جامع است

جمعیت ایثارگران استان اصفهان و انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان به مناسبت حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کردند.

حضور در انتخابات گام آغازین بود/ امروز وقت تبدیل شعارها به برنامه جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت ایثارگران استان اصفهان و انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان به مناسبت حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کردند.

در بیانیه جمعیت ایثارگران استان اصفهان آمده است: انتخابات آزمون و فراتر از آن فرصتی بود که در آن هرکس به قدر ظرفیت خویش و با تلاش و پشتکار از توفیق سربازی حضرت ولیعصر «عج » بهره جست. 

در ادامه اضافه شده است: اینک ضمن عرض سپاس نسبت به مردم عزیز ایران اسلامی و نیز همه کسانی که خالصانه برای اجرای انتخابات قدم برداشتند، یاد آور می‌شویم که این تنها گام آغازین بود؛ امروز وقت آن است که یکایک شعارها تبدیل به برنامه‌ای جامع، عملیاتی، دارای زمانبندی دقیق و قابلیت نظارت بر اجراء، تبدیل شده و بدون فوت حتی یک روز در مسیر اجراء قرار گیرد.

در این بیانیه افزوده شده است: چرا که گزافه نیست اگر بگوییم شاید این فرصتی که ملت شریف و نجیب ایران به مسؤولان نظام داد تکرار شدنی نباشد. 

در ادامه عنوان شده است: اکنون باید بدون ادعا منت‌پذیر این مردم بزرگوار بوده و به دور از روابط گروهی و جناحی و ارتباطات قومی، قبیله‌ای و فامیل محور، بر مدار شایسته‌سالاری در راستای ایجاد دولتی توانمند گام برداشته و گره از امور مردم بگشاییم. در این بیانیه تصریح شده است: شایسته است بر خلاف ادوار گذشته حضور و نظارت پیوسته دلسوزان بی‌ادعای نظام ضامن حفظ سلامت عملکرد دولت تا پایان این راه سخت باشد؛ امید که به فضل الهی و با عنایت اهل بیت طاهرین (ع) در کمترین زمان ممکن عملکرد دولت مردمی کام همه ایرانیان را شیرین سازد.

در بیانیه انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان نیز اظهار شده است: حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید و الگوی مردم سالاری دینی را به کشورهای منطقه و دنیا نشان داد. 

در ادامه ابراز شده است: با وجود گلایه‌مندی‌ها از ناکارآمدی دولت فعلی، مردم باز هم با مشارکت حداکثری در انتخابات افتخار آفریدند که جای قدرشناسی در مقابل ملت و شکر و سپاس بی‌نهایت در مقابل خداوند منان دارد. 

در این بیانیه تصریح شده است: رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، این بار نیز ابرهای تاریکی را از راه حرکت روبه رشد جامعه زدود؛ انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان، این حماسه ملی و این حضور و اعتماد و تشخیص و انتخاب درست را به ملت نجیب، سرافراز و خداجوی ایران اسلامی، و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض می کند.  

در ادامه عنوان شده است: همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی، امیدواریم برنامه و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی شده است، به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد که در این راستا انجمن اسلامی پزشکان، نیز آمادگی خود را برای خدمت در این عرصه و حمایت از برنامه‌های ایشان، اعلام می‌دارد.

در این بیانیه آمده است: همچنین بدین‌وسیله به مصداق حدیث شریف نبوی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»برخود وظیفه می‌دانیم در کمال تواضع، از مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان که با مشارکت حداکثری خود حماسه آفریدند و با انتخاب خود به لیست کاندیدای شورای شهر اصفهان، مورد حمایت علمای شهر به‌ویژه آیت الله مهدوی اعتماد کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول