اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند

در شرایطی که کنگره آمریکا در حال بررسی قوانین ضدانحصار تازه برای مقابله با غول های فناوری است، گوگل و آمازون نمایندگان را به آسیب زدن به کسب و کارهای کوچک متهم کردند.

گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، در صورت تصویب قوانین ضدانحصار جدید در کنگره آمریکا امکان تقسیم شرکت های فناوری به مجموعه های کوچک تر وجود دارد و این امر موجب نگرانی اپل، گوگل، آمازون و فیس بوک شده است.

برای تصمیم گیری در این زمینه ممکن است شش قانون در کنگره آمریکا تصویب شود که بحث و تصمیم گیری در این زمینه امروز چهارشنبه انجام می شود.

گوگل و آمازون به شدت با این برنامه های کنگره مخالفت کرده و می گویند باید این اقدامات متوقف شود. اپل و فیس بوک هنوز در این زمینه به طور رسمی موضع گیری نکرده اند، اما آنها هم قبلا با چنین رویه هایی به طور کلی مخالفت کرده بودند. گوگل و آمازون می گویند چند تکه شدن آنها با هدف مقابله با کنترل انحصاری بازار موجب می شود این شرکت ها نتوانند خدمات محبوب و پرطرفدار فعلی را به مشتریان ارائه کنند و این مساله در نهایت به ضرر صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول