اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعتراض برخی از کاندیداها نسنجیده است/ بررسی اعتراض‌های کتبی

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اعتراضات نسنجیده برخی کاندیداها گفت: اعتراض باید کتبی و با مستندات باشد که این دسته از موارد بررسی می‌شود.

اعتراض برخی از کاندیداها نسنجیده است/  بررسی اعتراض‌های کتبی

مصطفی آزادبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعتراضات نسنجیده برخی کاندیداها اظهار کرد: در انتخابات همه کاندیداها با تصور برنده شدن وارد میدان رقابت می‌شوند و متاسفانه فضایی ایجاد می‌شود که هیچکدام فکر باخت نیستند.

وی ادامه داد: کاندیداها بعد از اعلام نتایج متوجه می‌شوند که آرای کافی را کسب نکرده‌اند و همین منجر به اعتراض و بدخلقی‌هایی از سوی برخی از آنها می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه نحوه اعتراض در قانون هم پیش‌بینی شده است عنوان کرد: کاندیداها پس از اعلام نتایج آرا، دو روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی بیان کرد: کاندیداها باید در اعتراض کتبی خود به موارد مستندی که بتوان به آن استناد کرد، اشاره کنند و مسوولان انتخابات نیز موظف به پیگیری هستند.

آزادبخت در خصوص تجمع اعتراضی برخی کاندیداها در ملایر گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم؛ ممکن است در هر جایی اعتراضی باشد اما روال پیگیری آن هم مشخص شده است و طبق قانون بررسی می‌شود تا حق کسی ضایع نشود.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض در وقت قانونی باید اعلام شود عنوان کرد: مدت زمان رسیدگی به تخلف انتخاباتی پنج روز است و پس از رسیدگی نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول