اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از میزبانی مسابقات دوومیدانی کشور تا کسب سهمیه مسابقات جهانی کنیا توسط ورزشکار شلمزاری

برگزاری مسابقات دوومیدانی آقایان و بانوان قهرمانی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، رقابت نماینده استان در مرحله اول مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور و کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی کنیا توسط ورزشکار هم‌استانی مهمترین اخبار ورزشی استان در 48 ساعت گذشته بوده است.

از میزبانی مسابقات دوومیدانی کشور تا کسب سهمیه مسابقات جهانی کنیا توسط ورزشکار شلمزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته دو میدانی خوش درخشیدند که برخی از اخبار مربوط به این رشته را در ادامه می‌خوانید.

 

صادق صمیمی، در اولین روز از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی شهرکرد و شلمزار آغاز شد، در ماده پرتاب دیسک با صدرنشینی در کشور سهمیه حضور در مسابقات جهانی کنیا را به دست آورد.

جوان پرتابگر خوش آتیه استانمان عصر امروز در زادگاه خود با ۶۲ متر و ۹ سانتی‌متر پرتاب دیسک، به امید اول کشورمان برای کسب مدال در مسابقات جهانی کنیا تبدیل شده و مدال طلای خود را به مردم استانش تقدیم کرد.

در این ماده، محمدرضا رحمانی‌فر از استان فارس با ۵۶.۹۵ متر و محمدرضا جهانی از استان همدان با ۴۳.۴۶ متر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

آیین اختتامیه و اهدای مدال نفرات برتر این مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی عصر امروز 2 تیرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رقابت نماینده استان در مرحله اول مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور

مرحله اول رقابت‌های لیگ مناطق نوجوانان فوتسال کشور (فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹) در گروه چهارم از روز سه‌شنبه یکم آغاز شده که تا دوشنبه هفتم تیرماه به میزبانی شهر ملایر ادامه خواهد شد.

بر این اساس، تیم ستارگان لردگان به عنوان نماینده استان با تیم‌هایی از اهواز، بهبهان، یزد، ماهشهر، آباده و اصفهان به رقابت خواهد پرداخت.

آغاز مسابقات دوومیدانی دختران از ۴ تیرماه

مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی دختران از چهارم تیرماه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در رده سنی جوانان با رقابت ۲۰۰ ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در شهرکرد و شلمزار آغاز خواهد شد.

این مسابقات طی 2 روز در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد و پیست دوومیدانی شهر شلمزار با قضاوت ۳۵ داور برگزار و نایب رئیس فدراسیون نیز عازم این استان خواهد شد که برگزیدگان این دوره از مسابقات عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

 انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول