اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دعوت وزارت ارشاد از واردکنندگان کاغذ‌

معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برای تأمین کاغذ نشر کتاب در سال ۱۴۰۰ اطلاعیه‌ای منتشر و از شرکت‌ها برای واردات ۲۰ هزار تُن کاغذ دعوت کرد.

دعوت وزارت ارشاد از واردکنندگان کاغذ‌

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای تأمین کاغذ نشر کتاب در سال ۱۴۰۰ اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. در متن این اطلاعیه آمده است: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست دولت مبنی بر حمایت از واردات کاغذ مورد نیاز نشر کتاب در سال ۱۴۰۰ (۱۳ هزار تُن کاغذ تحریر و هفت هزار تُن کاغذ بالکی) از شرکت‏‎‌های معتبر واردکننده داخلی بر اساس سوابق واردات و با لحاظ قیمت و کیفیت کاغذ دعوت به عمل می‎‌آورد.

شرکت‌های متقاضی واردکننده کاغذ می‌‎توانند درخواست خود به همراه پروفورم واردات کاغذ و سوابق حقوقی (شامل اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات مربوط به هیئت مدیره، صاحبان امضای مجاز و نشانی شرکت)، گردش مالی دو سال اخیر و سوابق تجربی شرکت را در پاکت سربسته ممهمور به مُهر شرکت به دبیرخانه کارگروه کاغذ معاونت امور فرهنگی واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال‎ الملک، ساختمان اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، اتاق ۳۲۳ حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۰۴/۰۷/ ۱۴۰۰ تحویل دهند.

به درخواست‎‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارایه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همچنین براساس بخشنامه‌های شماره ۱۵۶۴۲۱/۹۸ مورخ ۰۹/۰۵/۱۳۹۸ و شماره ۲۹۰۸۴۵/۹۸ مورخ ۲۸/۰۸/۱۳۹۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به موجب قوانین و مقررات مربوطه، شرکت منتخب کارگروه مکلف است همزمان با معرفی به بانک مرکزی جهت اخذ تسهیلات ارزی، ۳۰ درصد از معادل تسهیلات را بر اساس نرخ آزاد ارز (مطابق شاخص‎ های بانک مرکزی) بابت تضمین عدم انجام تعهدات در موارد مشخص شده ارایه کند.

ضمنا به استناد بند سه بخشنامه‏‌های مورد اشاره رفع تعهد ارزی وآزادسازی وثایق واردکنندگان کاغذ منوط به تحویل کالا به شبکه توزیع کاغذ معاونت امور فرهنگی است. همچنین در صورت عدم توزیع و عدم اخذ تأییدیه توزیع کالا به قیمت مصوب شرکت مزبور علاوه بر تضمین یاد شده مکلف به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز ماخوذه (قیمت دولتی با قیمت آزاد ارز) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول