اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 14 پایگاه اجتماعی در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت 14 پایگاه اجتماعی در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 14 پایگاه اجتماعی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی‌ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود نسبت به گذشته تفاوت‌های ویژه کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اصلی سازمان تبیین اسلام ناب محمدی برای راهبری زیست بوم تبلیغی است، گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی فعالیت‌های بسیاری در قالب شبکه‌های مردمی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ هیأت مذهبی و شاخص در مساجد فعالیت دارند، بیان کرد: همچنین یک هزار و ۳۰۰ مداح در استان فعال هستند.

احمدی با اشاره به برنامه سازمان در قالب مردمی سازی تبلیغ بیان کرد: هرکس در هر شغلی است در قالب یک مبلغ دین فعالیت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از موارد توسعه شبکه عقلانیت در جبهه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: گفتمان سازی و جریان‌سازی عمومی نیز از دیگر مواردی است که در تبلیغات اسلامی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی از طریق مجموعه‌های خود فعالیت خوبی دارد، بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ مسجد در استان داریم که اگر این اماکن مذهبی بتوانند علاوه بر نماز یک سری فعالیت‌های شاخص دیگر نیز انجام دهند، مساجد کارکرد بسیار خوبی در تبیین مسائل مختلف خواهند داشت.

احمدی با بیان اینکه امسال پایگاه‌های اجتماعی نیز از ۷ مورد به ۱۴ مورد افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: همچنین در ۱۵ مسجد تحول اجتماعی مساجد را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولین برنامه ما بحث تحول اجتماعی مساجد است، گفت: دومین برنامه نیز استفاده از طرفیت موسسات قرآنی با رویه قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توسعه شبکه عقلانیت در جبهه انقلابی از دیگر برنامه‌های سازمان است، افزود: در تبیین اندیشه اسلامی در لایه‌های مختلف کاری نشده و سعی می‌شود تا در بین مردم تبیین عقلانیت انقلابی شود و گفتمان سازی در عرصه‌های مختلف مورد توجه سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۸۰ درصد خانه‌های قرآنی با مدیربت بانوان اداره می شود، گفت: در رویکرد جدید در سطح ملی و استان ارتباط سازمان با دانشگاهیان افزایش یافته است.

احمدی به طراحی ۲۵ برنامه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تحول اجتماعی مسجد محور یکی از این برنامه‌ها است و این برنامه باجدیت دنبال می شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول