اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدرسه ماندگار البرز صاحب موزه می‌شود/ مرمت ساختمان 140 ساله موزه مدرسه

ساختمان «موزه مدرسه ماندگار البرز»، ساختمانی با قدمت بیش از 140 سال است که تا سال گذشته به‌ صورت متروکه در مدرسه البرز واقع‌شده بود اما حالا 70 درصد مرمت آن انجام شده است.

مدرسه ماندگار البرز صاحب موزه می‌شود/ مرمت ساختمان 140 ساله موزه مدرسه

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ساختمان «موزه مدرسه ماندگار البرز»، ساختمانی با قدمت بیش از 140 سال است که تا سال گذشته به‌ صورت متروکه در مدرسه البرز واقع‌شده بود.

این ساختمان در حال احیاست و 70 درصد کارهای مرمت و عمرانی آن انجام و باقی کارها در دست اقدام است.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان ماندگار البرز، از بخش‌های مختلف پروژه ساخت «موزه، مدرسه البرز» بازدید کرد و از نزدیک د رروند جریان مرمت و بازسازی این بنای ماندگار قرار گرفت.

در این بازدید وزیر آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: طرح مرمت و بازسازی «موزه، مدرسه البرز»، در جهت تقویت و پویایی بیشتر مدرسه ماندگار البرز، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است که با توجه به پیشرفت کار نسبت به مرحله قبل، به نظر می‌رسد تا قبل از پایان دولت، جمع‌بندی شده و عملیات مرمت موزه مدرسه ماندگار البرز به پایان برسد.

حاجی‌میرزایی افزود: هدف از انجام این پروژه، حمایت از دبیرستان ماندگار البرز است؛ مدارس ماندگار به‌ویژه مدرسه البرز جزو افتخارات ملی آموزش‌ و پرورش کشور است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل پایداری مدارس ماندگار، حفظ کارکرد قبلی آنهاست، تصریح کرد: مدرسه البرز باید کارکرد آموزشی داشته باشد و در کنار کارکرد آموزشی، دانش‌آموزان استان‌ها و مدارس دیگر بتوانند از فضای این مدرسه بازدید کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول