اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار فرمانده سپاه بندرعباس با هیات رئیسه اتاق اصناف بندرعباس

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با حضور در اتاق اصناف مرکز هرمزگان، روز بزرگداشت اصناف را به بازاریان و نمایندگان آنان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس به مناسبت روز اصناف با حضور در محل اتاق اصناف مرکز هرمزگان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت این روز از تلاش‌ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان به خصوص هیئت رئیسه و مجموعه اتاق اصناف مرکز هرمزگان در مسائل و چالش‌های روز جامعه همچون مبارزه با ویروس کرونا و عرصه انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف بندرعباس مجموعه‌ای خوب و پای کار هستند و هر زمان مشکلی پیش آمده، با حضور خود و تعامل با دیگر نهاد‌های نظارتی و مدیریتی، خدمت گذاری کرده‌اند.

 

سرهنگ ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان متدین و متعهد این شهرستان و جای جای میهن اسلامی چه در زمان پیروزی انقلاب، دوران 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن سال‌ها ایستادگی در برابر فشار‌ها و تهدیدات ظالمانه استکبارجهانی و وقوع بلایای طبیعی همواره یاری گر ملت غیور ایران و بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، افزود: نقش آفرینی قشر بسیج اصناف و بازاریان نیز در صحنه‌های خطیر سال‌های اخیر همواره تأثیرگذار و درخشان بوده است.

علی باصره رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان نیز اظهار داشت: اصناف همواره از ابتدای انقلاب اسلامی بعنوان نقطه عطف همیاری مردمی پای نظام و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هر زمان لازم شـده بطور جهادی و با عزم راسخ به میدان آمده است.

وی ادامه داد: بازاریان با وجود مشکلات فراوان اقتصادی یار و همراه دولت بوده اند و انتظار داریم در این برهه از تاریخ که اصناف و بازاریان نیازمند حمایت دولت و نظام هستند به دست فراموشی سپرده نشوند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول