اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

حادثه برای اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان‌غربی/ فوت 2 خبرنگار و مصدومیت 21 نفر+اسامی مصدومان و فوت‌شدگان

اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که برای بازدید از تونل کانی سیب به آذربایجان غربی سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.

حادثه برای اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان‌غربی/ فوت 2 خبرنگار و مصدومیت 21 نفر+اسامی مصدومان و فوت‌شدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، باقر بهرامی رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم شده و متاسفانه ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال اعزام به محل هستیم تا وضعیت بیماران به صورت کامل بررسی شود.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: مصدومان به مرکز درمانی ارجاع داده شده اند.

 

طبق اخبار واصله دو فوت شده این حادثه خانم‌ها مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا هستند.

 

دقایقی پیش محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در محل بستری حادثه دیدگان حضور یافت و در جریان آخرین روند درمان سانحه دیدگان قرار گرفت.
 

عکس| اسامی مصدومان حادثه واژگونی خبرنگاران در نقده 

 

اعزام ۴ مصدوم با بالگرد به ارومیه

طبق گفته مسؤول روابط عمومی بیمارستان علوم پزشکی نقده 4 نفر از مصدومان با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند. وضعیت جسمانی مابقی مصدومان مساعد و تحت درمان گزارش شده است. 

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران در نزدیکی شهرستان نقده  نیز گفت: در این حادثه ۲۶ نفر در اتوبوس مصدوم شدند که متاسفانه ۲ نفر از خبرنگاران فوت شدند.

دکتر جواد آقازاده در ادامه افزود: این اتوبوس شامل ۲۰ خبرنگار، ۴ نفر از ستاد احیای دریاچه ارومیه و ۲ نفر راننده و کمک راننده بودند.

 

وی درباره اعزام مصدومان به بیمارستان ارومیه بیان کرد: تعداد ۴ نفر از مصدومان آقایان محمدمهدی گوهری، ابراهیم نژاد رفیعی، مرتضی محمدصادقی و حسن ظهوری با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.

به گفته دکتر آقازاده، حال عمومی سایر مصدومان خوب است اما برای اطمینان خاطر بیشتر به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام می شوند.

 

 

نقص سیستم ترمز عامل حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران بود

سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان نقده در خصوص واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل کانی سیب در شهرستان نقده بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور  سریع ماموران در صحنه تا این لحظه در پی این حادثه ناگوار،  ۲ نفر از خبرنگاران فوت و ۲۲ نفر نیز مجروح و توسط عوامل انتظامی و امدادی سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پاکدل در پایان  تصریح کرد: ماموران علت این حادثه دردناک را نقص فنی و ترمز اتوبوس حامل خبرنگاران عنوان کرده اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول