اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ملکیان: مهمترین برنامه ما حمایت از مجیدی است/با قهرمانی جام حذفی دل هواداران شاد می شود

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است .

ملکیان: مهمترین برنامه ما حمایت از مجیدی است/با قهرمانی جام حذفی دل هواداران شاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر ملکیان درباره حضورش در هیات مدیره استقلال اظهار داشت: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دستیابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم. 

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول