اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حضور مردم در میدان انتخابات با اعتبار شهدا بود/ بعضی‌ها کدخدا را به جای خدا می‌دانند

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به اعتبار شهدا در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند.

حضور مردم در میدان انتخابات با اعتبار شهدا بود/ بعضی‌ها کدخدا را به جای خدا می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین تجلیل از مسئولین ستادهای مردمی حمایت از آیت الله رئیسی در سراسر کشور که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: مردم به اعتبار خون شهدا و به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی علی‌رغم تمام تبلیغات در فضای مجازی پای کار آمدند و در انتخابات شرکت کردند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی افزود: در انتخابات اخیر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمام تجهیزات و قوا به میدان آمده بودند تا ما را زمین‌گیر کنند، اما شهدا جلو افتادند و به ما بصیرت دادند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم شد ،تایک انتخابات آرام و پر شور در کشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ یک مرحله سخت را پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: با پیروزی‌ آیت اله رئیسی در انتخابات یک مرحله سخت را پشت سر گذاشتیم و مراحل بعدی سخت‌تری را پیش رو داریم، باید پا به پای منتخب مردم حرکت کنیم دشمن لحظه‌ای از حاشیه‌سازی ساکت و آرام نمی‌نشیند و با تخریب افراد و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه سعی در شکست انقلاب می کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ملت همراهی کنند و کسانی که دلسوزانه وارد عرصه می شوند بیشتر تلاش نمایند، مطمئن باشید شاهد برکات، اثرات و ثمرات بیشتری از این پیروزی خواهیم بود، فقط مردم باید هوشیارانه و با بصیرت وارد عرصه شوند، اگر مردم با بصیرت و آگاهانه در هر عرصه وارد شوند، برنده و پیروزان میدان خواهند شد.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در انتخابات اخیر تماشاچی بودند، ادامه داد: در جریان انتخابات برخی زخم زبان زدند و سنگ پرانی کردند و به خود و جامعه و دین و منطق شان توهین کردند، در شرایط فعلی باید همه کمر همت ببندیم، کمک کنیم و زخم هایی که مگس را به سوی خود جلب می‌کند التیام بخشیم، ما گام بزرگی برداشتیم و گام‌های بزرگ دیگری پیش رو داریم که به فضل خداوند باید تا پیروزی نهایی برداریم.

این مقام مسئول با اشاره به مباحث و اتفاقات پیش آمده در کشور گفت: اشکال کار بعضی ها این بود که کدخدا را به جای خدا حلّال مشکلات می دانستند، درصورتی که باید به ترس از خدا بیشتر از ترس از کدخدا اهمیت دهند، اگر خودمان را اصلاح کنیم هیچ باکی از دیگران نخواهیم داشت.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی با حضور آیت الله رئیسی بسیار روشن، درخشان و مقتدرانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی به اعتبار شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی مردم پای کار آمدند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند، به زودی طعم شیرین خدمتگزاری را در جامعه ایجاد خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام زکریا نیکویی دبیرکل جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جنبش بیان کرد: در راستای حمایت همه اقشار جامعه از آیت اله رئیسی، بنابر احساس تکلیفی که کردیم تا کشور را از دست نااهلان بگیریم، پویش مردمی در سراسر کشور با همکاری و مشارکت گروه‌ها و تشکل‌های مردمی تشکیل و مشغول به فعالیت شدند.

حجت الاسلام نیکویی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی وام‌دار هیچ گروه و فردی نیست، افزود: با تشکیل ۱۸۰۰ ستاد مردمی در کشور و ۴۵ ستاد در ۴۵ کشور جهان، حامیان و طرفداران آیت اله رئیسی بدون اینکه پولی از کسی و یا جایی گرفته شود، در برابر فشارها و تبلیغات منفی بر علیه خادم مردم وارد عرصه شدند و به حمایت از آیت اله رئیسی پرداختند.

دبیرکل جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: با پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ و با بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان و با تشکیل کمیته ویژه‌ای از نخبگان اقتصادی در کشور در صدد حمایت از تیم اقتصادی دولت رئیسی برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول