اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

برگزاری آیین افتتاح گازرسانی به ۲۸۰۰ روستا و ۲۱ شهر با حضور رئیس جمهور

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت نفت، با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح گازرسانی به ۲۸۰۰ روستا و ۲۱ شهر با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت نفت، صبح امروز (پنجشنبه ۳ تیر) با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور برگزار شد.

روحانی در هفتاد و پنجمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی پروژه گازرسانی به ۲۱ شهر، ۲۸۰۹ روستا، 4 هزار و ۶۶۴ واحد صنعتی در سراسر کشور، ۴ واحد تاسیسات تقویت فشار گاز در استان‌های خوزستان و فارس و واحد شیرین‌سازی برش سبک مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا در بندر امام خمینی را صادر کرد.

با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی پوشش گازرسانی در کشور به سطح ۹۵ درصد می‌رسد.

رییس جمهور قبل از صدور فرمان طرح های گازرسانی شهری، روستای و صنعتی در استان خراسان جنوبی، گزارش ارائه شده درمورد گازرسانی به روستاهای استان را دلگرم کننده دانست وگفت: اینکه در طول هشت سال فعالیت این دولت گازرسانی به روستاها نسبت به هشت سال قبل 25 برابر شده و همچنین 10 برابر شدن گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در این سال ها برغم شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی، افتخار آمیز بوده و نشان از خدمت همه مهندسین، کارگران و مدیران عزیز بخش گاز برای آبادانی کشور است.

 روحانی در آیین افتتاح طرح های گازرسانی در استان لرستان، بهره مندی 97 درصد از مردم استان از نعمت گاز را بسیار با اهمیت خواند و گفت: کاری که طراحان و مهندسان وزارت نفت و شرکت گاز در کشور انجام داده و کشور ما را از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار داده اند، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول