اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان در خط مقدم این مبارزه با مواد مخدرقرار دارد و جوانان این خطه که در این راه به شهادت رسیدند در واقع در یک مبارزه همه جانبه برای دفاع از سلامت، اقتصاد، فرهنگ جامعه اسلامی به این درجه نائل آمدند.

سیستان و بلوچستان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز در همایش تکریم و تجلیل از خانواده های معزز شهدای عرضه مبارزه با مواد مخدر زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت در جامعه را لازمه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اقتدار کشور دانست. 

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر گفت: مواد مخدر علاوه بر سلامت افراد جامعه ، اقتصاد، فرهنگ و توان دفاعی کشور را نیز تهدید می کند.

 وی در ادامه گفت: ما شاهد هستیم که بعد از انقلاب دشمنان با ترفند های مختلف درصدد متزلزل ساختن جامعه اسلامی ما بوده و با دسیسه های مختلف قصد ضربه زدن به کشور را دارد و یکی از شاخص ترین ابزار دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود بحث گسترش مواد مخدر و توزیع آن در کشور است از این رو اهیمت و ضرورت مبارزه با مواد مخدر مشخص می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان نیز در خط مقدم این مبارزه قرار دارد و جوانان این خطه که در این راه به شهادت رسیدند در واقع در یک مبارزه همه جانبه برای دفاع ازسلامت ، اقتصاد ، فرهنگ جامعه اسلامی به این درجه نائل آمدند که این خود افتخار بزرگی برای خانواده های معزز این عزیزان است که چنین فرزندانی را  پرورش و تقدیم نظام  و انقلاب اسلامی کرده اند.

آیت الله محامی زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت برای داشتن یک جامعه اسلامی پویا، پرقدرت و مقتدر که بتواند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند را ضروری برشمرد و گفت: اگر در یک جامعه اسلامی جوانان هیچ گونه انگیزه الهی و احساس مسئولیتی برای جانفشانی در راه  دفاع همه جانبه از کشور نداشته باشند قطعا آن جامعه در برار توطئه دشمنان ضربه خواهد خورد.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا یکی از مصادیق بارز زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت است گفت: ما تمامیت ارضی، امنیت و عزت و افتخارمان را مدیون شهدا و خانواده های معزز شهدا هستیم لذا تکریم خانواده شهدای عزیز در واقع تکریم شهید و شهدا  و تکریم فرهنگ شهادت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تکریم از خانواده معزز شهدا نباید منحصر به یک همایش و سخنرانی باشد بلکه تکریم واقعی باید در عمل و به صورت مستمر بوده و این فرهنگ در جامعه گسترش و آحاد جامعه و بخصوص نسل جوان است همواره قدردان خانواده های معزز شهدا باشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول