اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام آمادگی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران برای همکاری با شورای جدید شهر تهران

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران با ارسال نامه ای به منتخبان شورای شهر تهران از آمادگی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران برای همکاری و همیاری با شورای جدید شهر تهران خبر داد.

اعلام آمادگی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران برای همکاری با شورای جدید شهر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران با ارسال نامه ای به منتخبان شورای شهر تهران از آمادگی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران برای همکاری و همیاری با شورای جدید شهر تهران خبر داد. متن نامه بدین شرح است:


منتخبین محترم شورای اسلامی کلانشهر تهران

سلام علیکم

نقش آفرینی مردم عزیز کشورمان برای تحقق مردم سالاری دینی که امروز مصداق بارز آنه شرکت در انتخابات بوده. همواره راهگشای بسیاری از مسائل سخت و پیچیده فرهنگی اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی و ... است.

این حضور از یک سو امید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را به یاس و ناامیدی مبدل کرده، همواره آنان را با سرخوردگی و اضطراب مواجه نموده و به زنده بودن انقلاب و حرکت آن در مسیر اهداف ترسیم شده معترف کرده است از سوی دیگر نهال انقلاب نوپای اسلامی را تبدیل به شجره طیبه ای نموده که مایه ی امیدودلخوشی مستضعفان عالم است.

از این جهت انتخابات شورای اسلامی شهر نیز که با سرنوشت عمران، پیشرفت و آبادانی شهرها عجین شده از اهمیت بالایی برخوردار است و برگزیده شدن شما خواهران و برادران ارجمند در کلانشهر تهران به عنوان نمایندگان شورای اسلامی پایتخت حکومت اسلامی، گویای نقش موثر و تکلیف سنگین آن حضرات است.

منتخبین ارجمند ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تهران: حال که شهروندان عزیز تهرانی با بررسی کارنامه و برنامه های شما، افرادی صالح و پرتلاش را برای اداره ی شهر خود برگزیده اند، توقع دارند که با استفاده از گفتمان مردم محوری و ترویج ادبیات. حل مسائل مردم با مشارکت خود مردم. ظرفیتهای حلقه های میانی فعال و خودجوش و انقلابی را برای تسریع در رسیدن به اهداف بلند تمدن اسلامی به کار گیرید و راهبردهای موثر محله محوری را برای حل مسائل شهر تهران مورد توجه قرار دهید.

از این رو جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران نیز که کارنامه ی درخشان اثرگذاری آن در به میدان آوردن نیروهای آتش به اختیار و خودجوش مردمی در خصوص مهار ویروس منحوس کرونا به تایید مسئولین کشوری، لشگری و فرماندهی ستاد کرونای تهران رسیده و در مناطق و محلات این کلانشهر. دارای شبکه منسجم، جهادی، دغدغه مند و واقعی محله محوری است، ضمن تبریک به شما سروران گرامی مراتب آمادگی خود را برای نقش آفرینی در به میدان آوردن همشهریان گرامی بویژه جوانان مومن انقلابی و کارآمد جهت ایفای نقش در یاری رساندن به مدیریت شهری، آمادگی خود را اعلام می دارد و از خداوند متعال پیروزی، سربلندی و توفیقات روزافزون شما را مسئلت دارد.

حمیدرضا دانایی
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران

انتهای پیام/ع

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول