اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تزریق 140 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها در همدان

نماینده مردم ملایر در مجلس از تزریق 140 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌ها به استان خبر داد.

تزریق 140 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بعد از ظهر امروز در شورای اداری اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از دو ماه ۲۰۰ شبکه فارسی‌زبان شبانه‌روزی تلاش کردند تا انتخابات ایران را زیر سوال ببرند اما مردم همیشه در صحنه باز هم پای کار آمدند و رویداد خوبی رقم خورد.

وی با بیان اینکه دشمنان مشکلات اقتصادی مردم را حربه‌ای قرار داده بودند تا به هدف خود دست یابند اما مردم با دست رد به سینه آنها بار دیگر حماسه‌ای آفریدند افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۵۰ درصد بود، این را با آرای فرانسه مقایسه کنید و یا با آرای کسانی که مدعی دموکراسی هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه از معجزات انقلاب این است که اگر مردم گلایه داشته باشند باز هم پشت نظام هستند افزود: خوشبختانه در این انتخابات فرد اصلحی به نام «آیت‌الله رئیسی» انتخاب شد که برای ایشان آرزوی سربلندی داریم.

وی با اشاره به اینکه در مناظرات یک مسئله کمتر توجه شد و آن توجه به خدمات نظام بود افزود: در ۴۲ سال اخیر اقدامات زیادی در کشور انجام شده که باید برای مردم بازگو شود.

آزادی‌خواه با بیان اینکه جناح‌بندی و احزاب مهم است اما مهم‌تر اصل نظام است گفت: روستاهای کشور قبل از انقلاب هیچ امکاناتی نداشتند اما انقلاب مدرسه، مسجد، جاده، بهسازی، مخابرات، بهداشت و همه امکانات را به آنها داده که قابل قیاس با آن دوران نیست.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه «خود را کوچک نشمارید، شما پیروزید» افزود: یک مسوول موظف است خدمات نظام را در هر مسوولیتی بگوید زیرا اگر آن را بازگو نکنیم خطرات زیادی در پی خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه تا پایان دولت همه باید با قدرت بیشتری برای خدمت به مردم فعالیت کنند گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان به استان تزریق شده که معنای آن این است که پروژه‌های قابل اجرا به انجام می‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در همدان نیز با بیان اینکه از همه کسانی که در برگزاری مسئله حیاتی انتخابات قدم برداشتند، قدردانی می‌کنم اظهار کرد:‌ باید مدیریت را خوب امانتداری کنیم، هشت سال از ریاست جمهوری گذشت اما چه باقی می‌ماند، عمکرد ماست و نامه عملی است که به دست انسان داده می‌شود.

 آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه به روز قیامت معتقدیم که هر کسی نامه عمل خودش را حاضر می‌بیند گفت: قیامت روزی است که فرد اعمال سوء خود را می‌بیند و می‌گویند «ای کاش فاصله زیادی بین من و نامه زشت اعمالم بود» و آن روز است که دیگر نمی‌توان کاری کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم در روزهای باقی مانده دولت طبق وظایف خود عمل کنیم گفت: این پست ها را رصد کنید قبل از اینکه رصد شوید، بعضی گفتار بسیار خوبی دارند اما در عمل طور دیگری رفتار می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در همدان با بیان اینکه این انقلاب و نعمت مردم را باید قدر دانست افزود: امیدواریم در هر مسئولیتی هستیم به نحو احسن به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول