اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحویل 330 تخت بیمارستان اکباتان طی چند ماه آینده

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری پروژه بیمارستان اکباتان در همدان خبر داد و گفت: در چند ماه آینده 330 تخت بیمارستان در این مرکز در حال ساخت تحویل داده می‌شود.

تحویل 330 تخت بیمارستان اکباتان طی چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در حالی شکل گرفت که دنیای استکبار با بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان تلاش کرد، مردم ایران پای صندوق رای نیایند اما با شکست سنگینی مواجه شد.

وی با بیان اینکه برخی هم با رفتار جاهلانه سعی کردند انتخابات را تحریم کنند اما با بصیرت مردم راه به جایی نبردند گفت: حضور  ۴۹ درصدی مردم پای صندوق‌های رای با هجمه‌ها و فشارهای سنگین حاصل شد اما خوشبختانه مردم پای نظام ایستادند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه نیروهای انقلابی در کشور ایستادند و کمک کردند پیروزی بزرگی نصیب ایران شد افزود: آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران، گام‌های بلندی را برای افزایش سرمایه اجتماعی ترسیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی آماده است آسیب‌ها را اصلاح و نظام جمهوری اسلامی برکات خود را بیشتر به مردم نشان دهد گفت: مردم باید این برکات را بچشند و همه باید کمک کنیم این مهم محقق شود.

حاجی‌بابایی با تاکید به اینکه کوهی از مشکلات دوش دولت آینده است که همه باید دست در دست هم آنها را رفع کنیم افزود: هیچ فردی در هیچ استانی نمایندگی برای انتخاب افراد دولت ندارد و دولت خود مستقر می‌شود و افراد را انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه سه ماه طول می‌کشد دولت فعلی جابه جا شود و سه ماه نیز برای استقرار دولت جدید زمان نیاز است گفت: ما مکلف هستیم در این ۶ ماه قدرتمند کار کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر کار همدان پرقدرت پیش می‌رود و پروژه‌های بزرگی در حال انجام است تأکید کرد: در بیمارستان اکباتان همدان ۲۵۰ نفر کار می‌کنند و هفته آینده  این میزان به ۴۱۰ نفر می‌رسد تا ۳۳۰ تخت را در چند ماه آینده تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه کار در پروژه مرکز سرطان غرب کشور نیز پیش می‌رود و پروژه‌های دیگری هم تعریف شده است گفت: همه مردم آمدند به جمهوری اسلامی رای دادند و ما موظف هستیم برای آنها شغل و امکانات فراهم کنیم.

حاجی‌بابایی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات افزود: همه صادقانه کار کردند و مردم را به میدان آوردند، این مهم با تلاش شبانه‌روزی میسر شد.

وی با اشاره به اینکه مردم زیر خمپاره‌ها و موشک‌های تبلیغاتی دشمن و منافقان رای دادند گفت: از تمام کسانی که در روز ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای آمدند، تشکر می‌کنیم که نگذاشتند دشمن پیروز شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول