اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: ۷۴ دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان فارس در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جهانبخش بانشی اظهار داشت: از اول تیرماه مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار دانش اموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات آغاز خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری به‌صورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش اموزان  راه یافته برگزار می‌شود.

بانشی همچنین گفت: تعداد ۱۰ نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب استان فارس  نیز در ششمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته‌های قرائت تحقیق، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و حفظ ده جزء و کل)  به میزبانی خراسان رضوی  شرکت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب در حال داوری می‌باشد که  ۱۴ لغایت ۱۶ تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به‌صورت انلاین و ارتباط زنده تصویری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: با برنامه ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی در اکثر شهرستان ها و مناطق استان فارس به شیوه مجازی  و نیمه حضوری و در برخی مناطق با رقابت دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شده است.

بانشی افزود: پس از آن دانش‌آموزان برتر به مرحله استانی معرفی و پس از داوری آثار ارسالی  آنها  که به صورت لوح فشرده بود، تعداد ۴۴ نفر در بخش آوایی و ۳۰ نفر در بخش پژوهشی و در مجموع ۷۴ نفر به‌عنوان نفرات برتر استان در مسابقات کشوری که به میزبانی استان سمنان و خراسان رضوی به شیوه مجازی برگزار می‌گردد شرکت می‌نمایند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول