اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی سایپا: بازیکنان مان شرایط را درک کرده اند/گرما کار را سخت تر می کند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به صحبت های سرمربی و مدیرعامل باشگاه با بازیکنان مان شرایط را درک می کنند.

مربی سایپا: بازیکنان مان شرایط را درک کرده اند/گرما کار را سخت تر می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سایپا امروز ساعت ۱۹:۳۰ برای دیدار با صنعت نفت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر راهی آبادان می شود و به همین دلیل هیچ یک از اعضای کادرفنی این تیم نمی تواند در نشست خبری قبل از این مسابقه شرکت کند.

با این وجود مهدی زارعی، مربی سایپا درباره این مسابقه اظهار داشت: فردا یک بازی سخت داریم.  صنعت نفت تیم خوب، ریشه دار و منسجمی است و این موضوع کار را برای تیم ما سخت می کند. حریف بازیکنان خوب و کادرفنی باتجربه ای دارد و به همین دلیل کار سایپا مشکل است.

وی افزود: البته پس از برد خوبی که تیم ما مقابل فولاد به دست آورد، بچه ها از لحاظ روحی و روانی خیلی بهتر شدند. با وجود وقفه ای که بین بازی های لیگ افتاد، توانستیم تمرینات خوبی زیرنظر کمالوند انجام بدهیم.

مربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت هایی که سراجی، مدیرعامل باشگاه و کمالوند با آنها در این مدت انجام داده‌اند، بازیکنان شرایط تیم را نسبت به گذشته درک کرده‌ و قطعا فردا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

زارعی عنوان کرد: البته شرایط آب و هوایی آبادان هم مزید بر علت شده تا شرایط برای سایپا سخت تر شود اما اطمینان دارم بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. امیدوارم خدا کمک کند فردا با دست پر از این مسابقه بیرون بیاییم و آن را به نفع خودمان به پایان برسانیم تا در جدول جایگاه شایسته و درخور نام باشگاه سایپا کسب کنیم.

وی درباره غایبان سایپا در این مسابقه گفت: ابوالفضل جلالی را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم اما سایر بچه ها در خدمت تیم هستند. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و زیبایی باشیم. ان شاءالله بتوانیم نتیجه را هم به سود خودمان کنیم‌.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول