اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

20 صهیونیست در حادثه ریزش ساختمان در آمریکا مفقود شدند

منابع عبری زبان به نقل از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش دادند که 20 تن از مفقودی‌های حادثه فروریختن مجتمع مسکونی در فلوریدای آمریکا، از ساکنان فلسطین اشغالی هستند.

20 صهیونیست در حادثه ریزش ساختمان در آمریکا مفقود شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری آمریکایی خبر دادند که ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به وقت گرینویچ به دلایلی نامعلوم یک مجتمع مسکونی در ایالت فلوریدای آمریکا فرو ریخته است که در پی این حادثه، ده‌ها تن مفقود شده‌اند.

بر اساس گزارش شامگاه پنجشنبه وبگاه شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، وزارت خارجه این رژیم اعلام کرده است که ۲۰ تن از افرادی که در ریزش این مجمتع مفقود شده‌اند، «تابعیت اسرائیلی» دارند.

در ادامه این گزارش آمده است که «ماور الباز» سرکنسول تل‌آویو در میامی در گفت‌و‌گو با شبکه عبر‌ی‌زبان «کان» در خصوص مفقودشدگان گفته است: «روشن است که آن‌ها مقیم آمریکا بوده‌اند و برخی از خانواده‌هایشان در انتظار اخبار بدی هستند».

طبق این گزارش، «چارلز برکت» شهردار شهر «سرفساید» در این خصوص بیان کرده است که بخشی از ساختمان ساعت ۲ صبح به وقت محلی به دلایلی نامعلوم فرو ریخت.

وی اضافه کرد: «تصور آن واقعا دشوار است». آی۲۴ همچنین به نقل از شاهدان عینی خبر داد که پس از فرو ریختن ساختمان غبار بزرگی به شکل توده ابر به آسمان برخاست و علت همچنان نامعلوم است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که برخی منابع عبری‌زبان از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، امروز، گزارش دادند که ۳۴ تن از مفقودشدگان یهودی هستند.

بر اساس گزارش منابع آمریکایی، در پی این حادثه، ۵۵ واحد آپارتمانی تخریب شده است.

طبق گزارش‌ها، گرچه ده‌ها نفر از ساختمان‌ تخلیه شده‌اند؛ اما همچنان بین ۵۱ تا ۹۹ نفر سرنوشت مشخصی ندارند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول