اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه های کشور در ماموریت بازدید از دریاچه ارومیه تسلیت گفتند.

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خدمت در عرصه سنگین، پر دامنه و خطیر ارتباطات و رسانه مستلزم تعهد و مسئولیت پذیری جامعه رسانه ای کشور و خبرنگاران فکور و صبوری است که تا پای جان برای توسعه و بسط آگاهی شوق خدمت دارند.

حادثه تلخ و ناگوار برای خبرنگاران متعهد و خلاق حوزه محیط زیست و درگذشت تاسف بار خبرنگاران خبرگزاری های وزین ایرنا و ایسنا موجب اندوه فراوان شد.

این ضایعه دلخراش را به خانواده های محترم ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گویم و از خداوند رحمان نیز برای آسیب دیدگان این حادثه سلامتی ‌و شفای عاجل خواهانم.

محمدعلی طهماسبی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در پیام جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا را به ملت ایران و بخصوص به اصحاب رسانه کشور و خانواده‌های داغدیده این عزیزان تسلیت گفت.

در متن پیام طهماسبی آمده است:

"وبشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون"

ایران اسلامی بار دیگر به سوگ نشست

حادثه تلخ درگذشت دو تن از خبرنگاران متعهد حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا خانم‌ها "مهشاد کریمی" و "ریحانه یاسینی" در سانحه دردناک و دلخراش واژگونی خودرو حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی قلب مردم ایران و به خصوص جامعه خبری کشور را غرق در غم و اندوه کرد.
اینجانب این ضایعه دلخراش را به خانواده‌های داغدار ایشان، ملت ایران و بخصوص  اصحاب رسانه کشور تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت، برای بازماندگان و خانواده محترمشان صبر و اجر جمیل و برای مصدومان این حادثه سلامت و عافیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول