اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عملی شدن برنامه‌های دولت جدید با مطالبه‌گری صحیح مردم ممکن می‌شود

امام جمعه شهرکرد گفت: همگان باید عزم خود را جزم کنیم و با مطالبه‌گری درست دولت جدید را کمک کنیم تا برنامه‌های خود را عملی کند.

عملی شدن برنامه‌های دولت جدید با مطالبه‌گری صحیح مردم ممکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از مسایل مهم است، گفت: گاهی از این مسئله غفلت می‌شود و بسیاری از جوانان را در دام خود گرفتار می‌کند که این مهم حساسیت همگانی و نظارت مردم را می‌طلبد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کشف مواد مخدر در استان زیاد است که همین امر نگران‌کننده است چرا که این بخشی از مواد و ممکن است همین مقدار هم موجود و کشف نشده باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی برای مبارزه با مواد مخدر کمک کنند تا هر چه بیشتر بتوانیم از آسیب این ضایعه بکاهیم، افزود: هرچند این مسئله جهانی است اما دولت‌های دیگر برای مبارزه تلاش نمی‌کنند چون خودشان به دنبال ترویج این معضل هستند که همین امر کار ما را سخت‌تر می‌کند.

نکونام با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خیلی حرف دارد و مسائل مختلفی در آن باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: این انتخابات از چند جهت در شرایط خاصی برگزار شد که کرونا، اختلالات در رأی‌گیری‌های الکترونیکی، مشکلات معیشتی، عدم صداقت برخی از مسئولان با مردم و مهمتر از همه به هم پیوستگی دشمنان از جمله این جهات است.

نکونام ادامه داد: مقام معظم رهبری انقلاب، روز قبل از انتخابات در مورد عدم بروز مشکلات در سیستم‌ها و تعرفه‌ها هشدار داده بودند اما این موارد از همان اول صبح در شعب و بعد هم در مورد تعرفه‌ها دیده شد که انتظار نداشتیم بعد از برگزاری این مدل انتخابات مجدد اختلالات دیده شود که این امر نشان دهنده این است که برخی‌ها وظایف خود را به خوبی انجام ندادند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمنان همه با هم متحد شدند و در رسانه‌هایشان «رای بی‌رای» را باب کردند و حتی در پای صندوق‌های رای به افراد تعرض کردند و متأسفانه برخی‌ها از گروه‌های انحراف و افرادی که صلاحیت ورود به انتخابات را نداشتند در داخل کشور نیامدن پای صندوق رای را القاء کردند.

وی افزود: اما باز هم با این همه شرایط حدود ۴۹ درصد مردم با این شرایط پای صندوق بروند که نشان دهنده بصیرت مردم، ارتباط مردم با رهبری و عشقشان به نظام و انقلاب است.

راه انقلاب با نشاط ادامه دارد

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رأی نشأت گرفته از ارزش‌های دینی به فردی از سلاله حضرت زهرا (س) که خضوع و خشوع، مردمی بودن، پای کار و پای عمل بودن خود را چندین بار نشان داده، رسید و دولت در شرایط سختی که به دلایل مختلف ایجاد شده امور را به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: لذا همگان باید عزم خود را جزم کنیم با مطالبه‌گری درست دولت را کمک کنیم تا برنامه‌های خود را عملی کند.

امام جمعه شهرکرد در پایان با بیان اینکه اگر عشق مردم به انقلاب نبود با این مشکلات باید نابود می‌شد، گفت: خداوند قدرت بالایی به انقلاب داده که این فتنه‌ها یکی از مشکلات آن است ولی انقلاب با نشاط راه خود را ادامه می‌دهد و فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود پس بدانید فتنه و مشکلات همیشه هست و آنچه آنان را خنثی می‌کند مقاومت، ایستادگی، رفتار عاشقانه با انقلاب و پیروی دقیق از رهبر انقلاب است.  

انتهای پیام/68036/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول